2e echo gehad

Hoi hoi,

Gisteren onze 2e echo gehad, wat een verschil zeg in 2 weken tijd... deze keer was het ukje flink aan het zwemmen en spartellen terwijl er 2 weken geleden nog geen beweging in zat.
Ben wel weer 1 dagje terug gezet, uitgerekende datum nu dus 14 december.

Alles zag er goed uit voor nu, geweldig dus!
Ik ben nog steeds wel misselijk en moet ook erg veel kokhalzen, wat ik erg vervelend vind..maarja hoort erbij en we doen het met liefde!!

Liefs Tamara

Super dat je een goede echo weer hebt gehad!!
Heerlijk om je kleintje weer te kunnen zien!
Vervelend alleen dat je zo misselijk blijft...zo nu echt moeten gaan afnemen...
Ik heb 8 juni weer een echo, twee weken wachten nog, duurt zoo lang haha!

Hoi Tamara,

Gelukkig dat je je ukkie heb zien zwemmen en wat een goed gevoel geeft dat weer hé!
Ik ben ook nog steeds erg misselijk en moet ook ook kokhalzen en af en toe overgeven.
Wat momenteel bij mij werkt is voor het slapen gele vla en s'morgens een boterham op het nachtkastje hebben liggen en dan direct op eten voor het op staan.
Ik merk dat dat wel helpt dus wie weet heb jij er iets aan! s6

dank voor jullie leuke reacties!
@Redaro: ja volgende is de 20 weken echo, deze krijg ik iets eerder (helemaal niet erg natuurlijk) omdat we met vakantie zijn rond de tijd dat ik eigenlijk 20 weken ben..

En wat het misselijk zijn en kokhalzen betreft: merk dat ik er baat bij hem om eigenlijk de hele dag door iets in mijn mond te hebben (hahah klinkt ook raar) maar bedoel gewoon of steeds wat drinken of op een snoepje zuigen etc...
Misselijkheid neemt wle iets af nu, maar blijft aanwezig...kokhalzen vind ik echt super vervelend maarja...gaat hopelijk ook wel weer over!

We doen het voor een mooi en geweldig resultaat en dat maakt het allemaal draaglijk!

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan