2e echo gehad

Heb donderdag de 2e echo gehad.
Ik was wat minder ver dan dat dat we dachten maar ondanks alles klopte het allemaal wel.
Wat wel een hele opluchting was dat het hartje gelukkig nog klopte moet over 2 weken weer hopen dat het dan ook nog klopt.
Het is en blijft nog behoorlijk spannend.
Heb nog wel last van mijn stoelgang had ook gevraagd of ik aan de lactilose mocht maar dat was nog te vroeg zei ze. Dan maar aan activia en de rosivicee laxo zat ik al aan denk mijn buik zet gewoon uit door de slechte stoelgang niet echt fijn maar ja die kwaaltjes moeten we maar voor lief nemen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs yvet

Fijn dat je een goede echo had! Het is toch altijd weer een opluchting om het hartje te horen kloppen, he?

Je kan ook psylliumvezels gebruiken. Aan het einde van m'n vorige zwangerschap had ik er ook last van, en deze werkte erg goed bij mij.

Wat ontzettend fijn dat je een goede echo had! Ben je er nu een beetje geruster onder en kan je meer genieten van je wondertje?

Veel lauwwarm water drinken en natuurlijk fruit helpen ook.

ik word pas gerust gesteld als ik in de 13e week ben de stoelgang is nu een klein beetje op gang gekomen gelukkig.
Zit nu aan de activia maar het helpt wel gelukkig.
Nu moeten we maar weer wachten kunnen we de tijd niet vooruit draaien haha.

Liefs yvet

Fij dat de echo goed was! En het blijft altijd spannend tot in ieder geval de twaalfde week.
Mijn stoelgang is nu ook echt een ramp! Bij mij werkt helemaal niks, alleen maar zo een laxeerende siroop, dus ben daar maar aan begonnen.

Terug
Bovenaan