2e echo was gelukkig goed!!!

Hoi allemaal,

ik heb al een tijdje niet geschreven. Internet thuis is er mee opgehouden en op mijn werk ga ik vandaag vertellen dat ik zwanger ben.

Vrijdagmiddag de 2e echo gehad. Bij mijn eerste termijnecho dacht ik dat ik 10 weken was, maar ik was nog maar 7 weken. Vrijdag konden ze een beter termijn stellen. Ik ben vandaag 10 weken en 6 dagen. Ons kindje was lekker levendig en het hartje klopte. We mochten er ook al naar luisteren. Ik was zo blij.

Na de eerste echo waaruit bleek dat er twee kindjes waren, maar waar er maar ééntje van in leven was en ook nog eens een miskraam van een vriendin was ik behoorlijk bezorgd over dit kindje. Gelukkig was alles goed. Echt een heerlijk weekend gehad. Genoten van mijn man en dochtertje en van het idee dat we in december weer klein wondertje krijgen.

Liefs Silvia

Hai lieve Silvia,

Wat fijn dat alles goed is met jullie kindje! Helemaal fijn, begrijp dat je opgelucht bent.
Veel plezier met vertellen op je werk. Een dag vol mooie en lieve reacties!

Fijne dag. Liefs Lynn.

Oh een beetje een emo achtbaan! Poeh meid. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakte hoor. Maaaaaaar het is er en blijft er! In december krijgen jullie gewoon nog een prachtig ku.die erbij!

Super, geniet van het nieuws, maar zo te lezen is dat al heel goed gelukt dit weeke.d!

Liefs

Wat super joh, gefeliciteerd!!! Hopelijk kun je nu echt lekker genieten van je zwangerschap maar er breekt voor de decembermama's nu een mooie tijd aan; het overal kunnen vertellen, de eerste kwaaltjes zijn nagenoeg voorbij (althans dat hoop ik n beetje) en je hebt nig geen dikke buik die in de weg zit.
Genietse!

Terug
Bovenaan