2e echo was ook goed!!!

Hallo Dames,

Ik heb vanmiddag mijn tweede echo gehad ik dacht zelf dat ik 8 weken en 5 dagen was maar ben 8 weken en 1 dag. Mmmm jammer maar het is het belangrijkste dat alles goed is. Nu nog wel iets langer wachten met vertellen aan de vrienden vind het al zo moeilijk?? Hebben jullie dat ook.
Maar het allerbelangrijkste natuurlijk we hebben een heel mooi hartje zien kloppen en zien bewegen en het hartje ook gehoord. Wat is dat speciaal zeg??

Daarna de echo foto aan de trotse opa's en oma's laten zien waren natuurlijk ook super blij.

Nu lekker gerust gesteld en voel me goed wel erg misselijk en duizelig maar dat komt ook mede door de lage bloeddruk.

Nou dames nu kan ik echt gaan genieten maar als ik de twaalf weken ben gepasseerd wordt het steeds echter hahaha.

Groetjes dipsy

Fijn dat de echo goed was, en nu genieten.
Het nog niet willen vertellen is inderdaad lastig. Bij mijn eerste hebben we het rij vroeg verteld maar ditmaal wachten we echt tot de 10 weken echo!

Super he! Ik heb het twee van mn vriendinnen wel verteld. Ik wil er ook niet alleen mee zitten als het mis gaat.
De rest vertel ik het later wel, ik denk misschien na de echo of anders met 12 weken.

Veel plezier nog en geniet van de mooie echo foto!

Wat fijn dat je weer een goede echo hebt.
Bij ons is het 2x mis gegaan, toen nog niemand het wist. Nu hebben we het al vroeg tegen de ouders en mijn beste vriendin vertled. En zelfs op mijn werk weten ze het, omdat ik zwaar werk doe en nu niet alles kan of durf te doen.
Dat is wel heel fijn, want ik moet er af en toe gewoon over praten!

Woensdag heb ik mijn eerste echo, met 10 weken en 3 dagen.
Ik mocht al eerder, maar dat durfde ik niet.
Begin nu al zenuwachtig te worden!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan