2e echo wel goed!

Hallo allemaal,

Vandaag precies 2 weken geleden had ik een berichtje gepost over m'n 1e echo met 7 weken zwangerschap.
Die echo was heel onduidelijk, de gyn kon niet goed zien of het goed was, hij dacht dat het vruchtje te klein was en er was geen hartje te zien.
Ik moest maar over 2 weken terugkomen om te kijken hoe het er dan uitzag.

Ik was heel teleurgesteld, want met 7 weken moet er toch wel een hartje te zien zijn normaal gesproken. Dus 2 weken in spanning gezeten, steeds bang voor bloedverlies of krampen, maar er gebeurde niks. Ik bleef me super zwanger voelen, waardoor ik toch wel goede hoop had.

Gisteren was het zover, een echo gehad (nu dus 9 weken zwanger).
En wat bleek: Er was een heel mooi kindje te zien van precies 9 weken oud en het hartje klopte!!
Je zag het zelfs bewegen...!

Nou, ik ben heel blij en opgelucht. Het was gewoon nog te klein om het goed te kunnen zien verleden keer.
Ik wilde dit even met jullie delen, misschien goed om te weten dat het niet altijd fout hoeft te zijn als het hartje nog niet te zien is. Voor mij in ieder geval nooit meer een vroege echo.....

Groetjes,
Women
 
heeej meid ,,, fijn met mij was dit ook zo ,, maar uit eindelijk bleek dat er ook bijna 3 weken verschil in zat met mij berekening en die van het zk ,, mij eisprong was gewoon later geweest ,,,

ben nu onder tussen al 37 weken ... sucses met je zwangerschap ,,, geniet er maar van ,,

groetjes mandy
 
fijn dat nu alles goed is, wat zul je opgelucht zijn, ik mag morgen weer even binnen gluren met 8+1, dus ook ik hoop morgen zo'n mooi kloppend hartje te zien
Lekker genieten in ieder geval voor jou
knuffels
 
Oh meid, zie je wel dat het goed kan gaan! Hoever ben je precies? Ik ben vandaag 9w1d...dan gaan we gelijk op!

Geniet van dit mooie nieuws...enne bijzonder he dat zooo'n klein ukje al kan bewegen, ik zag t met 8w3d al bewegen...

gr Yosha
 
Ik hoop dat ze mij vrijdag hetzelfde gaan vertellen.. Volgens ziekenhuis was ik 9 dagen korter zwanger waardoor ik positief getest zou hebben toen ik 2,5 week zwanger was... Ik ben bang voor een slechte echo maar hopenlijk heb ik ook een goed verhaal!
 
Terug
Bovenaan