2e echo

Hallo allemaal,

Ik wilde even laten weten dat ik inmiddels een 2e echo heb gehad en alles was gelukkig goed! Ons kleintje was qua lengte verdubbeld in 2 weken tijd en het hartje was heel duidelijk te zien, ik heb mijn man een hele dikke kus gegeven in de echokamer want ik was natuurlijk weer op van de zenuwen. Ik ben nog wel steeds onzeker hoor want soms neemt de pijn in borsten af en dan neemt de pijn weer toe en dan ga ik ontzettend twijfelen aan mijn lijf. Donderdag 6 april moet ik voor het eerst naar de verloskundige en als alles goed blijft gaan ben ik dan 10 weken! Ik zal blij zijn als die 12 weken voorbij zijn hoor ook al weet ik dat je dan nog de garantie niet hebt dat het goed blijft gaan maar dan is de kans dat het fout gaat wel een stuk gedaald. Nou dit was een update van Puk blijf voor me duimen meiden en ik duim voor alle anderen die weer zwanger proberen te worden of misschien inmiddels al weer aan het zwangeren zijn!

Liefs,

Puk

hai Puk,

goed nieuws dus! Super!
Ik ken je verhaal (nog) niet, want ik ben er nog maar net. Kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend zenuwachtig bent.Maar dat zullen we allemaal met een evt volgende zwangerschap houden. Ik wens je in elk geval een super-mooie en goede zwangerschap toe.

gr Kyra

Hoi Puk,

Wat fijn om weer wat van je te horen...

En wat super dat dit nieuws ook weer goed is...

Meid, probeer ervan te genieten...

We blijven voor jullie duimen...

Liefs, Judith      

Goed nieuws joh! Kan me voorstellen dat het spannend blijft! De kritieke periode heb je in ieder geval achter de rug ...
Geniet van je zwangerschap en houd ons op de hoogte!

groetjes
Eliza

Terug
Bovenaan