2e echo

Hoi Allemaal
Even voorstellen wij zijn Manon en Michael wij weten van af begin Augustus dat we zwanger zijn. We zijn op 14 september voor het eerst naar de verloskundigen geweest, was gelijk de eerste echo gemaakt Het kindje zag er goed uit was allemaal prima.
Op 12/10/2010 hebben we de tweede echo gehad en toen bleek dat er niet 1 kindje maar twee kindjes in te zitten. Was totaal niet op de eerste echo te zien. Was erg schrikken maar we zijn wel super blij. Maar kan het nog niet bevatten. Zijn er mensen die dit ook zo ervaren? Het komt totaal niet voor in de familie. Werd meteen een afspraak in het ziekenhuis gemaakt omdat die van af nu de controles doet van wegen een tweeling.
Op 18/10/2010 zijn we bij de gynaecoloog hadden ze een derde echo gemaakt daar waren beide kindjes erg goed op te zien je zag ze mooie bewegen. Dat was erg bijzonder om te zien.
Nu moet ik om de drie weken naar het ziekenhuis voor controle dat is wel een heel fijn idee. Moet nu 8 Nov weer voor de 4 echo.

groetjes Manon en Michael

Hoi hoi!

Wat leuk zeg! 2 kleintjes! Van harte gefeliciteerd! Ben je voor het eerst zwanger of hebben jullie al meer kinderen?
Gaaf he iedere keer die echo's! Ik heb er nu al 5 gehad en het is echt zo leuk! Vanmorgen weer kunnen genieten (samen met mijn dochter van 6) van de kleine spruit in mijn buik bij de vk.
Geniet maar lekker van je zwangerschap, het gaat zooooooo snel voorbij!

Greetz Esz

heey!!!

goh wat een leuke verrassing zeg een tweeling maar snap dat je bent geschrokken!!maar gefeliciteerd helemaal super.zijn dit jullie eerste kindje of hebben jullie al meerdere kinderen??

en wanneer ben je uitgeteld??

groetjes annet

Hoi Hoi,

Het is voor mij de eerste keer dat ik zwanger ben en dan gelijk twee. Mijn vriend heeft wel drie lieve kids van zijn vorige huwelijk. Om de drie weken een groot gezin. Maar wel ontzettend leuk. groetjes Manon en Michael

Ja het is zeker spannend begint nu langzaam beetje door te dringen.
Op de misselijkheid na voel ik me wel redelijk ben wel erg snel moe en heb behoorlijk last van mijn bil spier maar goed het is voor een goed doel he.

Groetjes

Hoi,

leuk een 2-ling!
Bij ons ging het andersom... ze dachten 2 bevruchtingen te zien.
Weekje moeten wachten voordat we naar het ziekenhuis moesten.
Daar werd alles nogmaals bekeken en bleek het toch 1 kindje te zijn.
Daar zijn we natuurlijk erg blij mee!
Maar het gevoel van even schrikken en onverwachtsheid hadden wij toen ook even een weekje... toch in spanning afwachten dan..

Succes met de zwangerschap!

Terug
Bovenaan