2e echo

Gister 2e echo gehad, alles was prima, totdat de vk me net belde... Ze zit in twijfel over de grootte van het hoofdje en moet dus straks terug... Ze zei erbij dat ik me geen zorgen moest maken en dat het waarschijnlijk gewoon allemaal in orde is maar even het zekere voor het onzekere wilt nemen. Ik was helemaal niet bezorgd, totdat ik net mn man belde en ik ineens helemaal overstuur was.. Stel je voor dat het echt niet goed is...Wat een zorgen ineens.

Liefs Esje86

Gelukkig is het allemaal goed!! Ze twijfelde erg omdat ze 'iets' zag aan het hoofdje, heb bijna een uur daar gelegen en ze twijfelde nog steeds dus heeft een collega gebeld en deze is gekomen om te kijken wat hij ervan vondt. Gelukkig stelde hij me al snel gerust en vertelde dat het komt omdat het hersenvocht nog niet allemaal in het hoofdje zit en het hierdoor wat misvormt lijkt te zijn.. Moet wel over 2 weken weer voor een echo, dan moet het hersenvocht op de goede plaats zitten en het dus hoofdje er dus ook 'normaler' uitzien. Pffft, ik haalde al van alles in m'n hoofd terwijl zij me wel continu vertelde dat het echt niks ernstigs zou zijn want dan had ze het al gelijk gezien, maar vanwege haar twijfel wilde ze het toch nog eens goed bekijken.

Liefs

Terug
Bovenaan