2e fm, eitjes niet gegroeid..

hoi meiden,

ik ben net terug uit het ziekenhuis voor mn 2e fm. Maandag zat ik op dag 10 en waren er eitjes te zien van 10mm. Nu op dag 12 nog steeds 10 mm!
De gyn zei dat dit niet bij de lengte van mn cyclus paste, en dat ik misschien helemaal geen eisprong heb?!

Zaterdag mag ik weer voor een echo, en dan horen we ws meer, maar ik ben nu best in de war en weet niet zo goed wat ik hier nu van moet denken..

Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs Janu

Hoi Juna

Bij mij zijn de eerste 2 fm altijd slecht, bij echo 3 hebben ze opeens haast en bij echo 4 moeten ze opschieten, anders zijn ze weg. Ik zal voor je duimen dat de volgende echo goed is.

Liefs

Lydia

Hoi Janu

Komt me bekend voor wat je schrijft.
Ik ben nu in totaal voor vier echo's geweest en er zijn aan allebei de kanten
genoeg eitjes te zien maar allemaal rond de 10 mm.
Ze moeten rond de 20 zijn om te springen.
Ik denk dat het idd met de cyclus te maken heeft want die van mij waren ook super lang.
Heb jij wel clomid gebruikt? Het is voor mij mijn eerste cyclus met clomid en verwacht er eigenlijk niet veel van. Moet dadelijk om 13.00 uur weer terug voor echo, het kan zijn dat ze nu op springen staan en zo niet dan gaan we weer afbouwen met provea en beginnen we met 2 tabletten clomid.
Nou ik ben benieuwd maar verwacht er niet al te veel van....vreemd eigenlijk want het kan nog steeds deze cyclus maar op de een of andere manier heb ik de hoop een beetje opgegeven. Ben ook zo futloos als de pest.... Heb jij dat ook??
Maar ja we zien wel zal wel door de griep komen die heerst......
Nou succes en hoop dat we snel GROTE eitjes hebben :)
Ach ja wie weet het gaat richting pasen... hahaha

xxx Niekje

Hoi Niekje,

nee, mijn cyclus is ong 28 dagen en ig gebruik geen hormonen. Daarom is het ook zo vreemd!

Nou, jij veel suc6 straks en ik hoop dat ze goed zijn gegroeid!

Liefs Janu

Hoi Janu
Heb je wel eens getemperatuurd? Daar kun je ook aan zien of je een eisprong hebt.
Nou ben benieuwd wat er zaterdag te zien is. Misschien heb je gewoon een late eisprong, zou kunnen toch.

Ik mag in iedergeval weer aan ronde twee beginnen want de eitjes waren niet gegroeid. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen hoop ik dan maar...

xxx Niekje

Hoi Janu,

Mijn gynaecoloog zegt altijd: "Je lichaam is nog steeds geen robot"

WIj willen altijd graag dat alles volgens tijd en planning verloopt maar de ene cyclus is de andere niet. Ik heb het ook een keer gehad dat ze niet wilden groeien, maar uiteindelijk kwam het toch goed. Ik heb altijd een cyclus van 25 dagen, afgelopen keer waren het er 32........nog nooit gebeurd, maar goed, nu wel een keer. Soms gaat het gewoon niet precies hoe je het wilt, maar het komt echt goed hoor!

Meid, ik duim voor je!

Liefs, Pleun

jee wat gek... nou ja... op zich wat Pleun zegt, is wel waar... we zijn maar mensen en mensen zijn gekke wezentjes. Elke maand ziet het er allemaal weer anders uit.

Groetjes en veel sterkte
mama Peet

Terug
Bovenaan