2e Follikelmeting gehad!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vanochtend voor de 2e fm geweest, bij de eerste fm was er nog vrijwel niets te zien. Nu zijn er ongeveer 7 follikels te zien, ze groeien gestaag. Ik moet a.s. vrijdag terugkomen voor de 3e fm. Hopelijk groeien ze in de tussentijd lekker door en komen er misschien nog een paar bij. Ik wil zo graag op 10 follikels uitkomen, dan worden de kansen weer wat groter. Hopelijk is het lot mij nu gunstig gezind, ik verwacht dat de punctie ergens begin volgende week zal zijn. Ik zal het vrijdag denk ik wel horen, spannend hoor!

Liefs, Ibbeltje

Gelukkig groeien de eitjes nu....
Hopelijk krijg je vrijdag duidelijkheid over de punctie.

Broed ze nog de komende dagen.

Groetjes,
mama Peet

Ha meid, het is gewoon weer hetzelfde verhaal, bij ons ging het ook zo..............ik zal je vast voorbereiden:

Vrijdag zijn er wat meer te zien en waarschijnlijk moet je dan nog een paar daagjes doorspuiten, de Pregnyl zorgt dan voor het laatste zetje en dinsdag of woensdag de punctie en dan zitten er nog meer..........

Zet hem op en laat ze lekker broeden!

Kus, Pleun

Hoi ibbeltje

Ik hoop dat de follikels doorgroeien en dat er nog een aantal bij komen. Ze hoeven niet hard te groeien als ze maar wel doorgroeien. Ik heb er bijna 4 weken overgedaan en had er toen 21. Ik zal vrijdag voor je duimen.

Liefs

Lydia

He lieve Ibbelttje,

Gelukkig dat er toch al 7 follies te zien waren.....maar als je misschien nog even verder broedt (we hebben toch niets beters te doen hahahaha) heb je misschien vrijdag wat meer follies. Dus eventjes volhouden hoor.

Je vroeg me laatst hoe het met mij ging.....maar we zijn nog niet zo actief bezig met het ivf gebeuren. Het zit allemaal niet zo mee...Mijn lichaam is helemaal van de wap geweest door de eerste ivf poging. Mijn menstruatie heeft toen maar liefst 3 weken geduurd en kwam ook nog niet voldoende op gang, waardoor ik niet mocht beginnen aan een nieuwe poging. Ook nu weer bijna 2,5 week ongesteld geweest. Echt wel balen hoor. Ook nu kwam het weer niet goed op gang, maar mocht ik toch gewoon beginnen met de nieuwe poging. Ben nu nog steeds aan de pil en volgende week donderdag (26 april) mag ik met de decap beginnen. Heerlijk!!!!! Wat heb ik die hormonen gemist zeg hahahahaha Ik heb er wel veel zin in hoor om weer te beginnen.

Hopelijk hebben ook wij nu snel goed nieuws te melden, toch?? Ik zal deze week eens extra aan je denken en mijn duimpjes laten draaien voor je.

Heel veel liefs indy

Terug
Bovenaan