2e hands.. jullie mening

Vanavond is bij ons in de buurt een speelgoed/kledingbeurs. Ik wou er even heen gaan om voor 5 dec te kijken. De oudste speelt veel met lego maar dat is dus best duur dus als ze dat daar hebben... neem ik het mee.
En Evy van 7 slijt heel veel kleren door het groeien en het spelen dus als ik daar leuke kleren zie neem ik het ook mee.
Hoe denken jullie over 2ehands?? Heb namelijk het idee dat niet veel mensen er meer aan doen.

Hoi,
Ik koop ook wel eens wat tweedehands hoor,toevallig deze week nog via marktplaats.nl.We hebben een eletrische schommelstoel voor ons meisje gekocht omdat ze best veel huilt,onrustig is en als je met haar loopt en wiebelt is het goed dus vandaar.....maar in de speelgoedwinkel kostte ze 100 euro en nu hebben we er een voor 45 euro,en maar 25 min met auto om bij die mensen te komen die deze verkochten.En het ziet er nog super nieuw uit.En ik koop ook wel eens een keer kleertjes via marktplaats.Zo ook de winterjas voor Romi.Want tja ze hebben hem maar even aan en dan is ze eruit gegroeit.En in de winkel betaal ik al snel 50/60 euro voor een villa happ winterjas en nu 10.Dus meid ik zou er zeker heen gaan.
Groetjes Gaby.

is niks mis mee met tweede hands hoor,het is goedkoper,waardoor je meer kunt kopen hihi,en je kind maakt het niks uit,als alles er nog netjes uit ziet waarom niet?bij die kleintjes word alles toch maar zo kort gebruikt.

Hoi hoi,

Idd niks mis mee hoor 2e hands, ik vind het altijd erg leuk om rommelmarkten af te struinen! Het moet er natuurlijk nog wel netjes uitzien! Ik heb ook een aantal keer een vuilniszak vol met kleertjes gekregen van de kleine van mijn neef en van een oppaskindje van mijn tante. Niet alles is mijn smaak en dat geef ik dan weer door aan kenissen van mij.
Ik heb toevallig net weer een zak met spulletjes gekregen die moet ik nog ff uitzoeken wat ik ervan wil gebruiken en de rest gaat weer naar een ander, mooi toch als je elkaar zo kan helpen!

Groetjes Sandra, mama van Kirsten en Jarkko

hoi,

Ik heb bijna alles 2e hands. Mijn broer zijnn jongste dochter is nu 3 dus overal waar zij uitgroeit of niet meer gebruikt krijgen wij. Daarnaast heb ik net van een vriendin een doos met 50 kleertjes overgenomen voor 50 euro. Goede deal dus...

Het heeft ons in ieder geval een boel geld gescheeld. Ik heb vroeger trouwens ook voornamelijk in 2e hands kleren gelopen hoor. Hierdoor kon ik in merkkleding lopen die we normaal nooit konden betalen...

groetjes Pauline

Ik heb op de beurs het een en ander aan kleren gekocht waaronder voor Evy van 7 een winterjas voor 5 euro en idd ook wat leuke merk-truien die ze heel leuk vind.
Ben gewoon wel blij dit van meer mensen te horen. Wij hebben namelijk iemand in de familie die altijd zit te zeiken over geld maar wel de kids dure kleren koopt enzo. Als ik dan zeg van.. wij hebben kleren over (die te klein zijn), dan hoeven ze ze niet.
Ben best trots op mezelf dat de kids er nu leuk uitzien voor weinig geld.

Terug
Bovenaan