2e IUI gehad

Hoi meiden,

Vind het toch wel fijn om hier zo ff m'n verhaal kwijt te kunnen. Heb afgelopen donderdag 13 mei mijn 2e IUI gehad (natuurlijke cyclus). Ik moet zeggen dat ik hier nu al een positiever gevoel over heb. De vorige keer werden de zaadcellen alleen met een spuitje ingebracht en nu zat er ook een slangetje aan waardoor het naar mijn idee verder ingebracht kon worden. Het blijft natuurlijk afwachten.
Heb wel weer een drukkend gevoel in de onderbuik, maar is misschien niet zo gek met een speculum.
Ervaringen zijn uiteraard welkom.
Ik wens iedereen uiteraard heel veel succes!

Groetjes

Hoi dd84,

Dat drukkende gevoel herken ik ook niet. Bij zat er alle drie de keren dat ik iui heb gehad idd ook een slangetje aan het spuitje.
Heel veel succes met wachten want dat vond ik steeds het aller moeilijkste. Ik zal voor je duimen!

Gr Summertime

Meiden, bedankt voor jullie reactie. Nog een paar dagen afwachten en dan weet ik het eindelijk.
Mijn gevoel zegt van niet; heb al weer een aantal dagen krampen gehad wat sterk op menstruatiekrampen lijkt en heb enorme trek (heb ik altijd een week voor mijn menstruatie).
Maar ja, je weet maar nooit toch!

Groetjes

Hoi DD,

Ik hoop voor je dat je het mis hebt. Ik heb afgelopen vrijdag mijn 1e IUI gehad. Net als jij met een slangetje. Ik had vandaag wel erge krampen, heb jij dat ook gehad na de IUI?
Ik duim met je mee dat het een gelsaagde poging is geweest.

liefs Ano

Hoi Ano,

Die krampen heb ik ook gehad na de IUI. Maar ook een paar dagen daarna had ik af en toe nog last van krampen.
Ben helaas vandaag ongesteld geworden. Echt flink balen!

Hoi DD,

Lees net je bericht, wat balen voor je!! Zal wel weer slikken zijn. Ga je voor je 3e poging? Voor mij is het nog te vroeg om iets te kunnen zeggen...
Hou je taai.

liefs Ano

Hoi Ano,

Denk dat ik morgen wel ga bellen voor de 3e poging. We willen het ontzettend graag en dat houdt ons op de been. Als het voor de 3e keer niet lukt, moeten we misschien toch maar aan de hormonen beginnen. We hebben het de afgelopen keren via de natuurlijke cyclus gedaan.
Krampjes of geen krampjes; het zegt volgens mij niets. Je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden. Heel veel succes. Hoop dat het voor jou raak is!

Terug
Bovenaan