2e IUI mislukt, nu starten met bijstimulatie

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Gisterenavond kwamen ze dan toch de .....
Weer heel veel tranen en erg teleurgesteld. Ik voel me nu al wel weer wat beter, het gaat nu wat sneller dan de vorige keer....
Vanmorgen ook het zh gebeld, deze cyclus gaan we starten met Clomid en Pregnyl (hoeveel weet ik nog niet). Toen ik belde werd me doodleuk verteld dat ik deze week niet meer terecht kon. Nou ja, ik heb toch een recept nodig om op tijd te kunnen starten met de Clomid. Dus heb ik even mijn hormonen en emoties eruit gegooid door de telefoon!! En dat werkte dus..... Vrijdag heb ik een gesprek met de gyn, dan krijg ik mijn receptje en kunnen we meteen starten, net op tijd nog....
Ik vind het ontzettend spannend. Ik ben benieuwd hoe mijn lichaam zal reageren op de Clomid. Ik lees zoveel vervelende bijwerkingen hier!
Een fijne bijkomstigheid is dat ik nu weer FM krijg. Voorheen moest ik zelf bepalen wanneer mijn eisprong was met behulp van LHtesten, maar die blijven nog erg gevoelig voor eigen interpretatie. Een echo zegt toch veel meer en met de Pregnyl heb je ook meer zekerheid.

Iedereen veel succes en hopelijk nog snel meer mooie berichtjes als die van Jana!!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Hoe laat heb jij vrijdag je afspraak? Ik heb vrijdag namelijk mijn 3e IUI, zitten we misschien wel samen in de wachtkamer.

Liefs, Cath

Hoi Ginger,

Wat balen weer zeg. Weet hoe je je voelt.
Ben benieuwd hoe het met de hormonen zal gaan bij je.

Liefs,

San

Heel erg balen Ginger, Ik hoop dat de bijstimulatie gaat helpen en je de volgende ronde zwanger bent.

Knuffel!

Terug
Bovenaan