2e IUI mislukt

Hoi meiden,

Helaas vandaag ongesteld geworden. Ook nog eens vroeger dan normaal. Het lijkt wel of ik nu minder teleurgesteld ben. Dat komt misschien omdat ik veel last van krampen had en verwacht had dat ik toch wel ongesteld zou worden. Het blijft natuurlijk balen, maar ik ga morgen denk ik maar weer een nieuwe afspraak maken.
Heel veel succes voor iedereen!

Hoi DD,

Echt balen voor je.. en dan ook nog eens eerder. Dit kan zowel pos als neg zijn. Neg want je bent wéér ongi, positief, je hebt sneller duidelijkheid en kan verder.
sterkte.

liefs Ano

Hoi Ano,

Bedankt voor je berichtje.
Ik heb afgelopen dinsdag gelijk maar weer een afspraak gemaakt voor de meting. Woensdag 2 juni mag ik weer komen.
Zal dan ook met de gyn bespreken of we op dezelfde voet verder gaan of met hormonen moeten beginnen (wat ik eigenlijk niet wil).
Voor jou nog even afwachten. Succes!

Hoi DD,

Weer spannend deze weken zeg. Ik heb meteen hormonen gekregen. Vond het eerst vreselijk. Uiteindelijk (na 2 dagen) kon ik zonder te huilen spuiten. De laatste spuit was echter weer emotioneel. Ik denk eerlijk gezegd wel dat met of zonder hormonen weinig verschil is. Het gevoel, de spanninge en onzekerheid zijn niet meer of minder aanwezig.

Jij succes volgende week.

x

Terug
Bovenaan