2e IUI mislukt.....

Word gevoelloos en wil opgeven....
Vanochtend weer de rode duivels op de 11e dag, net als na de vorige IUI. Wil niet meer hopen en heb mijn maskertje maar weer opgezet. Vrolijke Anna staat weer op! Manlief heeft 't er deze keer erg moeilijk mee, zo erg om te zien...... Vraag me steeds meer af, of het allemaal waard is. Denk steeds meer dat het niet voor ons is weggelegd en we er het beste maar van moeten maken met z'n tweetjes. Al die zorgen en tranen. We zijn gestopt met het bespreken met de families. Mijn moeder denkt dat 't tussen mijn oren zit en verteld laatst doodleuk op een verjaardag dat mijn neef vader wordt. Alle ogen natuurlijk gericht op mijn reactie! Mijn schoonmoeder verteld het aan iedereen door. Ieder verwerkt dit natuurlijk op zijn eigen manier en het zijn onze moeders. Lijkt me verschrikkelijk om je kinderen zo verdrietig te zien. Dus ook voor familie; vrolijke Anna! Willen zo graag een gezinnetje vormen, we hebben zoveel te bieden. Zoveel liefde te geven...... Werk met kinderen, misschien ben ik gemaakt om voor andermans kindjes te zorgen? Pfff...... Sorry, voor mijn klaagzang en negativiteit. Heb 't even ontzettend zwaar....

xxxx Anna

Hoi,

gooi het er lekker uit dan kan heerlijk opluchten!
ik wil jullie dan ook heel veel suc6 wensen met alles! en hoop dat het jullie zo gegunt is!
sterkte!
liefs Petra

kan me de teleurstelling heel goed begrijpen zo zaten wij er 2 weken terug ook voor.
heb watervallen gejankt en dat is echt niet erg.
wij wensen je heeeeeel veeeeel sterkte en we blijven duimen.

suc6

greetz tessa

Ik herken het hele verhaal....
Moeders die het allemaal heel erg vinden maar o zo vervelende opmerkingen kunnen maken.
Ook ik heb tot een jaar geleden in de kraamzorg gewerkt.....dat was niet vol te houden en werk nu tijdelijk in de ouderenzorg...

Je hoopt bij elke behandeling zoveel meer omdat die kans toch zo dichtbij komt...volgens de statistieken.
Maar bij mij is steeds meer het besef dat het echt wonders zijn en dat je er helemaal geen invloed op kan hebben.....Het is alleen zo oneerlijk verdeeld.

Het zijn allemaal * verhalen over: ga op vakantie, zet het van je af, komt goed, maa k je niet druk.....enz....
Hier rolde op de dag van mijn menstruatie na de 1e IVF een geboortekaartje op de mat. Is het toeval, is het pech is het ongeluk....je weet het niet....
Maar je voelt je samen erg k*t...

Maar geloof me het zakt weer......en na wat rust wil je weer verder....ik ben nog maar 31 en er nog lang niet klaar mee om er nu al een punt achter te zetten....Wat ik het lastigste van IUI vond dat alles zo goed is dat je eigen lichaam niet tot die bevruchting komt....zo frustrerend....
Dat voelt met IVF iets anders....maar de teleurstelling was alom ook erg....

Heel veel sterkte en ons maakt het alleen maar sterkter met zijn tweeen...Ik hoop bij jullie ook en verwerk dit samen en verzamel weer moed voor de volgende ronde!!

Gr Han

Klaag maar lekker hoor meid!

Gelukkig heb ik al een tijdje geen echte dip meer gehad, maar ik weet helemaal hoe je je voelt. Zeker wat betreft familie.

Ff klagen en toch proberen vol goede moed weer door te gaan.
Misschien helpt het om eens een weekendje weg te plannen? Dan hebben jullie samen ook iets leuks om naar uit te kijken ipv te leven van IUI naar IUI.
Bij mij werkte dat wel goed tijdens een dip. We zijn er afgelopen jaar ook veel uit geweest...

Sterkte meid!
Wij zijn de volgende!

heey meid

vind het erg jammer voor je ook voor de andere meid hoor maar misschien moet je je er toch maar bij neerleggen en misschien lukt het dan wel je kan er ook veel te veel mee bezig zijn misschien denk je wel van niet maar kan ook onbewust ik weet hoe rot het is toch elke keer weer ongi te worden wij hebben 7 jaar gewacht op ons derde wondertje er ook te veel mee bezig geweest een zware miskraam gehad en tis niet altijd makkelijk maar wij hebben ons er wel bij neergelegt en ben zwanger van ons derde wondertje tis dan wel onze derde maar ook dat duurde erg lang wil je veel sterkte en succes wensen en hoop dat ook jij in de toekomst een klein kindje mag krijgen

groetjes tamjoh

Wat een lieve reacties weer..... Zo fijn om je hart af en toe te luchten bij jullie. Zoveel begrip en troostende woordjes.....

Heb verschrikkelijk gejankt, geshopt met vriendinnen en 's avonds genoten van een paar wijntjes. Kan er weer tegen. Morgen beginnen met prikken en op naar de volgende poging! Positief en vol goede moed.

Veel liefs Anna

Terug
Bovenaan