2e IUI ook mislukt!

Hai dames,

Wat een domper en een ellende! Na een half jaar   bezig te zijn met IUI en uiteindelijk pas 2 pogingen gehad te hebben, krijg ik nu toch echt de ongeduldige kriebels.

Vandaag (na de 2e IUI), weer ongi geworden.   Ik ga nu naar de  apotheek, want ik moet weer Clomit beginnen   te slikken, vanaf - op vrijdag.   Trouwens vorige keer heb ik voor de eerste keer Clomit gebruikt en het heeft blijkbaar goed geholpen, want ik had een eisprong (gewoonlijk om de maand). En van bijwerkingen   had ik ook niet zo veel last van. Het verschilde wel elke dag de bijwerking. De eerste en de tweede dagen was ik hyperactief waar ik in de avond doodmoe weer was. En de volgende  3 dagen was ik gewoon moe en een beetje zweverig...Komt dit een beetje bekent voor?  Ik hoop dat ik dit keer weer niet zo veel bijwerkingen hebt!

Nou, dames sorry dat ik een tijdje afwezig was, maar dat komt omdat we echt ontzettend druk hadden en wel een tijdje niet eraan wou denken...

Groetjes Sabrina (Sab)    

wat vervelend voor jullie.
het blijft elke keer weer spannend , je weet maar nooit.
Toch als het niet zo is baal je als een stekker.
Ik moet hormonen spuiten , ik las dat jij tabletten slikt wat is het verschil eigenlijk? ik spuit vanaf de 5de dag. ligt het aan de cyclus ofzo, ik las wel dat je niet regelmatig een eisprong hebt!
Nou, stuur wat positieve gedachten jullie kant op. Hoop dat het helpt, onze 4de iui is helaas niet doorgegaan want ze hebben mijn eisprong gemist.
liefs ilona

Voor  Ilona,

Wat vervelend zeg, dat ze dat nou net missen!!

O, ik slik Clomit tabletten, 1x per dag. cyclusdag 5 t/m 9. En op de 11de dag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo of er al eentje aan het uitspringen is. Vorige keer kreeg ik te horen dat bij vrouwen die Clomit slikken soms juist iets later een eisprong verwachten, omdat het nog groter wordt.

En vorige keer moest ik (natuurlijk standaard) beginnen met de ovulatietest.
Gelukkig ovuleerde ik uit mezelf (maandag in dit geval). Maar ze zei ook als ik nog niet ovuleerde (had tot woensdag de tijd), dan zou ik een prik krijgen (volgens mij Prygnyl, nooit gehad trouwens) en zou ik 100% voor het weekend in dit geval ovuleren. Maar tot nu toe moet ik alleen slikken, maar het kan dat ik straks ook moet gaan prikken hoor!

Is het goed leesbaar zo? Maar het verschil zo per persoon, ook wat je medisch achtergrond  is natuurlijk. Nou, bedankt voor je positieve gedachten. Jullie ook allemaal succes met de volgende poging!

Groetjes Sabrina (Sab)

Hey Sab,

Ik moet altijd prygnil spuiten om ervoor te zorgen dat  mijn ei op het juiste moment springt zodat er een grotere overlapping is met het ingespoten zaad.
Ben ook hard bezig met het kweken van eitjes maar dat is niet zo gemakkelijk. Heb het eerst met clomid gepprobeerd maar nu ben ik aan de tamoxifen (vergelijkbaar met clomid)
Kan me goed voorstellen dat je er flink tabak van hebt en ff sjagi er om bent. Dat mag best wel! als je maar wel zorgt dat je blijft genieten van de mooie dingen om je heen!
het komt allemaal vast wel voor elkaar daar geloof ik heilig in. Ik straal nu even wat positieve energie naar je toe, komt ie ............straal..........straal. Hoop dat het een beetje helpt.
dikke knuf Sjan

Hoi Sab,

Ik ken het gevoel helaas. Wij zouden september 2004 starten met IUI en uiteindelijk heb ik er nu 1 in maart en mei gehad allebei zonder resultaat. Het is megafrustrerend dat wachten. Bij ons ligt het aan prive omstandigheden waar we nu eenmaal niets aan kunnen veranderen. Als het mee zit en dan moet het echt meezitten dan willen we eind aug. weer een poging wagen.
Ook voor ons komt het goed meissie!!! Maar het is ooo zooo moeilijk!!

lfs inge

Hai dames,

Bedankt voor al jullie lieve reacties. Wij zijn helemaal positief ingestraald door jullie.

En we geven niet op, want we gaan gewoon door!

Groetjes Sabrina(Sab)

YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!! Goede instelling!!
OOK WIJ worden ooit zwanger alleen wordt ons geduld een beetje meer op de proef gesteld dan gemiddeld!

lfs inge

Terug
Bovenaan