2e IUI ook mislukt.........

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden, hier ben ik weer.............

Afgelopen vrijdag kwamen de rode duivels weer op bezoek, helaas, 2e IUI mislukt! Ik mijn NOD afgelopen woensdag en echt waar, ik voelde helemaal niets, dus ik een test gedaan, maar die was negatief. Het was wel een vreemde gewaarwording. We zijn sinds september 2004 "aan het oefenen" en we hadden nog nooit een test hoeven doen, dus dit was onze eerste keer.

Donderdag voelde ik al wat en vrijdag is het doorgekomen, gatverdamme, ik was ik helemaal verdrietig ervan, een flinke dip had ik! Maar dat kwam pas vrijdagavond. Vrijdagochtend was ik vol goede moed, meteen naar de huisarts om Clomid en Pregnyl voor de volgende ronde en de gyneacoloog gebeld voor een nieuwe afspraak as. vrijdag om een echo te maken. Maar goed vrijdagavond kwam dus de dip, ik had het helemaal gehad met zwanger worden, ruzie met mijn man gemaakt, etc. Hij wist waardoor het kwam, maar toch, niet leuk..............

Toen ik weer bij mijn positieven was gekomen, om half 12 vrijdagavond hebben we een goed gesprek gehad en besloten om even een maandje over te slaan. Het heeft zoveel inpact die IUI dat ik er gewoon even genoeg van heb. Het gaat allemaal zo snel, dat je elkaar gewoon even vergeet, en je relatie is ook super, maar dan ook super belangrijk en daar mag het nooit ten koste van gaan. We hebben het nog even een weekendje aangezien, maar vanmorgen dus meteen de gyneacoloog gebeld dat om de afspraak af te bellen voor as. vrijdag. Ze snapte het heel goed en zei dat het goed is om even een maandje rust te nemen.

Ik ben nu helemaal opgelucht en ga lekker weer 4 weken genieten van mijn man en alles erom heen, zodat we volgende maand weer fris en vol goede moed de 3e IUI behandeling in kunnen gaan!

Herkennen jullie mijn verhaal? Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes, Pleun

Hai lieve Pleun,

Wat ontzettend balen dat je iui mislukt is. Hopelijk gaat het weer een beetje met je.
Je verhaal is voor mij heel herkenbaar.
We hebben ook net 5 mislukte iui's achter de rug en hebben er ook deze maand voor gekozen om een maandje over te slaan: we hebben deze week vakantie en we gaan er lekker saampjes van genieten. Dat is ook gewoon zo belangrijk. We gaan een paar dagen naar Brugge toe (voor mijn verjaardag). En kunnen dan volgende maand weer volle poelle er tegenaan. Maar eerst even geen ziekenhus, geen hormonen, geen hoop en ook geen tegenslagen deze maand: maar hopelijk een lekkere stabiele maand (als je begrijpt wat ik bedoel) We hebben elkaar gewoon nog hard nodig, dus laten we maar genieten van deze pauze. Maar deze keuze is ook wel een beetje een moeilijke keuze, want nu zijn we wéér een maand verder zonder gewenst resultaat. Beetje dubbel allemaal, maar mijn relatie gaat nu gewoon heel eventjes voor.

Dus genieten jullie ook maar extra van elkaar: doe leuke dingen samen en probeer het zwanger worden heeeeel eventjes van je af te zetten.

Liefs Indy

Hey lieve Pleun,

Wat klote zeg dat het mislukt is!!!! ook hier geen goed nieuws........

Vind het knap en goed dat jullie even voor elkaar kiezen om dan te gaan knallen met IUI 3!!!!

Zet m op meid,

veel liefs
Sjan

he pleun,

ik herken je verhaal niet (zelf ben ik nog een groentje vergeleken bij jullie) maar wil wel even zeggen dat ik het heel erg voor jullie vindt..
inderdaad vol frisse moed de volgende ronde in.. ook al is dat over een maandje!

hou je taai

liefs Haag

Lieve Pleun,

Wat ontzettend balen dat de IUI niet gelukt is. Ik kan er nog niet zo over meepraten omdat mijn 1e IUI nog moet komen, maar kan me de teleurstelling goed voorstellen. Wens je heel veel sterkte en geluk met IUI nr 3! Ga eerst maar eens lekker saampies genieten!

Liefs Suusje

Hoi Pleun,

Balen zeg dat IUI nummer 2 mislukt is. Je hebt helemaal gelijk  dat je nu even een rustmaand wilt nemen. Wij allemaal zijn natuurlijk heel erg bezig met "het kinderen krijgen" terwijl anderen ze "gewoon" krijgen.  Maar daarom vergeten wij weleens de wereld om ons heen, zoals leuke dingen doen en aan elkaar denken!!!
Ik heb na elke IUI een verplichte rustmaand, zodat mijn lichaam weer tot rust kan komen. In het begin vond ik dat maar niets: gewoon lekker doorgaan. Maar na 1 mislukte IUI vond ik het wel lekker. Even je hoofd leeg zonder dat ik gelijk weer naar de apotheek moest rennen. Nu is het wachten op mijn menstruatie zodat ik weer kan beginnen met de Gonal.
Lieve Pleun, geniet van jullie rustmaand en ik hoop voor jullie dat jullie straks weer goed kunnen beginnen.

Lfs, Kippie.

Lieve, lieve meiden, bedankt voor jullie leuke, lieve, hart-onder-de-riem-stekende reacties. We gaan lekker genieten van elkaar en over een maandje er weer vol frisse moed tegenaan. Het helpt enorm dat ik weet dat wij niet de enigen zijn en..........meiden.........kop op.......onze tijd komt nog een keer hoor!

Liefs, Pleun

Terug
Bovenaan