2e iui poging achter de rug

Hoi Allemaal
Gister heb ik mijn 2e iui poging gehad
Mijn baarmoedermond werkte niet echt mee dus ik voel de pijn nu nog steeds.
Daar werd ons ook verteld dat we naar het Vu ziekenhuis in amsterdam moeten gaan
daar word dan uitgebreid onderzoek gedaan naar mijn man's zaad
zijn volume was sterk verminderd en er zijn ook maar steeds minder dan  1 miljoen zaadcellen en  dat is niet voldoende voor iui.
Nu word er dus gekeken of het ivf of icsi gaat worden?
morgen moeten we naar het VU en dan over 2 weken horen we de uitslag

Groetjes sabine

Hoi marielle
Ik ben ondanks te weinig zaadcellen wel geinsemineerd want je hebt er tenslotte maar 1 nodig!!!
en ik ben al best wel lang bezig nu in totaal 3jaar en loop al 1.5 jaar nu bij de fertiliteits poli
groetjes sabine

Tegen mij zeiden ze ook dat ze evengoed zouden insemineren als het er te weinig waren geweest. Omdat het een kostbare behandeling is die het zaad ondergaat en dat je er tenslotte maar eentje nodig hebt.

hoi hoi, Even eerst hoop houden dat deze iui gewoon wel gelukt is meid! En dan weer de volgende stap, wat een gedoe allemaal. Life is not fare. Meisje heel veel geluk toegwenst en hopen dat het vu niet meer nodig is. liefs simone

hoi meis, spannend weer he. Bij welk ziekenhuis loop je nu?
WE hebben er maar 1 nodig, maar ik wist niet dat er een limiet was voor iui. Ik wens je sterkte met je wachtweken, en ik zal voor jullie duimen. liefs ilona

Hoi Hoi
Sim:inderdaad voelt het vaak als life is not fare maar we slaan ons er wel doorheen
en inderdaad even hoop houden
als deze poging gelukt is hoef ik helemaal niet naar het VU.
Ilona:ik zit nog steeds in het flevoziekenhuis in almere maar om te kijken of het ivf of icsi gaat worden moet me man zijn zaad inleveren in het VU
we gingen er vandaag met goeie moed naar toe maar konden het niet vinden
erg dom.
ik had de route niet opgeschreven want het leek zo simpel (nou niet dus)
morgen weer een poging wagen en dan afwachten.
Groetjes sabine

ik hoop echt voor jullie dat je geen icsi nodig hebt!
mocht het toch anders lopen en je wilt wat weten.. ons verhaal staat op www.wonderkind.web-log.nl   en ook hier op het forum  kan/mag je natuurlijk alles vragen! wij lopen ook bij het vu en eind deze maand gaan we beginnen met icsi.

heel veel succes en ik duim voor jullie

Terug
Bovenaan