Ha meiden, daar ben ik weer even... Ivm vakantie even "rust" gehad. (Helaas niet zwanger nog.) Geen IUI dus; maar nu heb ik deze cyclus weer gespoten; en krijgen we morgen de IUI. Ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. Gewoon; een gevoel. Maar goed; we hebben een fijne verpleegkundige morgen; trouwens, allemaal doen ze het goed waar we mee te maken hebben gehad. Vanmorgen had ik een ei van 20mm; dus die is echt rijp. Ook zag hij er nog een van 12 en 14. Best spannend dus! Ik heb meteen in het zh de pregnyl gehad; zodat we morgen voor de IUI kunnen. Anders zou het vanavond spuiten zijn en woensdag de IUI; maar met 20mm vonden ze morgen beter. Dit wordt dus onze 2e IUI. We "mogen" er 4. Ik denk ook niet dat we dan nog verder gaan; als ik dan nog steeds niet zwanger zou zijn. Ik richt me nu al erg op het iets betekenen voor een ander; en merk dat me dat ook goed doet. Ergens is het afleiding; maar je ziet dat je een ander erg tot steun kunt zijn. Gezin waar problemen zijn; kind opvangen enz.
Jullie horen wel van me hoe het gaat...
Liefs en allemaal een hart onder de riem van mij...
Jullie horen wel van me hoe het gaat...
Liefs en allemaal een hart onder de riem van mij...