2e IUI

Ha meiden, daar ben ik weer even... Ivm vakantie even "rust" gehad. (Helaas niet zwanger nog.) Geen IUI dus; maar nu heb ik deze cyclus weer gespoten; en krijgen we morgen de IUI. Ik zie er eigenlijk een beetje tegenop. Gewoon; een gevoel. Maar goed; we hebben een fijne verpleegkundige morgen; trouwens, allemaal doen ze het goed waar we mee te maken hebben gehad. Vanmorgen had ik een ei van 20mm; dus die is echt rijp. Ook zag hij er nog een van 12 en 14. Best spannend dus! Ik heb meteen in het zh de pregnyl gehad; zodat we morgen voor de IUI kunnen. Anders zou het vanavond spuiten zijn en woensdag de IUI; maar met 20mm vonden ze morgen beter. Dit wordt dus onze 2e IUI. We "mogen" er 4. Ik denk ook niet dat we dan nog verder gaan; als ik dan nog steeds niet zwanger zou zijn. Ik richt me nu al erg op het iets betekenen voor een ander; en merk dat me dat ook goed doet. Ergens is het afleiding; maar je ziet dat je een ander erg tot steun kunt zijn. Gezin waar problemen zijn; kind opvangen enz.
Jullie horen wel van me hoe het gaat...
Liefs en allemaal een hart onder de riem van mij...

Hoi,

allereerst heel veel succes vandaag!!
Wij hebben vorige week onze 2e iui gehad. Ik had ook een ei van 20 en 1 van 14.
Je schreef dat je meteeen de pregnyl kreeg zodat de voglende dag de iui kon plaats vinden. Ik moest pas 's avonds terugkomen voor pregnyl en dus niet al de volgende dag iui maar de dag erna. Ben bang dat het misschien wel een dag te laat was (maar ik weet niet of ze op zondag ook iui gedaan zouden hebben) Als ik nu al zondag ongi wordt ipv maandag, weet ik zeker of we een dag te laat waren. ik hoop natuurlijk dat er helemaal geen ongi komt ;)
Waarom mag je "maar" 4 iui?? Is 6 niet "standaard"??
Nogmaals veel succes vandaag, ik zal voor je duimen.
Groetjes Janne

Jannie@ meestal vind de iui pas 2dg later na pregnyl spuit plaatst.Ik heb 6iui's gehad en kreeg bij alle keren zat er 1dg tussen zeg maar tussen pregnyl en insemenatie.Insemenatie vind vaak plaats na 36 uur na zetten pregnyl.
Dus geen zorgen.
Gr. Suusje

Bedankt voor jullie reactie. Omdat ze de timing beetje goed wilden doen; kreeg ik meteen toen ik voor de echo in zh was de pregnyl. En dus ook niet gewoon in m'n buik, maar in de spier in m'n bil. Dit omdat het dan sneller inwerkt. Dat was dus de reden van de dag er na al de IUI. Ik moet zeggen; het werkte ook echt sneller dan de vorige keer. Heb altijd behoorlijk pijn van de eisprong. Ook in normale cyclus. Nou, de timing was goed denk ik dus. (zie ook topic die ik nu ga maken) Jullie ook succes!

Terug
Bovenaan