2e iui....

Gister was het zover.. ik mocht eindelijk de 2e iui doen. op dag 23 van mijn cyclus.. ik heb nu wel het idee dat er beter is gekeken naar mijn ei en voel mij er nu ook veel geruster onder,

alles is nu naar 1 kliniek gegaan van 3 ziekenhuizen en dit is veel rustiger dan iedere keer het ziekenhuis in te lopen waar ze toch geen tijd voor je hebben.

ik had gister om 8 uur het sperma van mijn vriend in geleverd ik dacht.. dit zal wel niet zown hele goeie score worden want we hadden vrijdag een feestje met veel drank.. altans voor hem dan.. ik drink niet.. en hij heeft dan ook veel gerookt dus dacht ik.. "lage score" om half 11 werden we weer geroepen voor het insemineren..
eindelijk dacht ik.. we zaten in de behandelkamer en de arts kwam met de uitslag van het sperma.. ik kon mijn oren en ogen niet geloven.. meneer had gewoon 64 miljoen zaadjes..HALLOW je hoeft alleen mij te bevruchten hihi niet tig keer heel nederland..

na deze goede uitslag heeft de arts mij de eendenbek en het slangetje ingebracht en mocht mijn vriend de spuit met sperma indrukken, dit was wel een bijzonder moment, er werd veel meer aandacht aan je besteed als in het ziekenhuis.. echt heel erg fijn.

na 10 a 15 min te hebben gelegen mochten we gaan,

smiddags heb ik wel erge steken gehad van mijn baarmoeder.. maar ja wat wil je die is ff geplaagd om het zo te zeggen,

ohwjha waar ik trouwens ook heeeeeeel erg trots op ben..ik met een mega naalden fobie heb mij afgelopen zaterdag zelf pregnyl gespoten.. zoooooo ontzettend trots op mezelf hihi.. ging 1 minuut erna wel bijna van me stokkie dus ben ff gaan liggen. maar heb het gedaan hihi..

wilde jullie ff op de hoogte stellen van alles omdat ik zo weinig online ben.. omdat ik er niet echt veel vertrouwen meer in heb maar dat is nu wel weer een beetje terug met die goeie uitslagen..
dinsdag 7 februari mag ik testen..

Spannend..

veel liefs... mirjam

Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, ik hoop dat je aan het einde van de maand nog een veeeeeel positiever bericht achter kan laten. Wel laat zeg, dag 23, heb je zulke lange cycli joh. Nu twee hele lange wachtweken, maar hopelijk is het her allemaal waard. Sterkte...
Wenser

Wat ontzettend spannend allemaal zeg! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie over 2weken een positieve rest hebben!

Succes met wachten!

Wat ontzettend goed nieuws allemaal!!!
En heel knap van je dat je jezelf hebt gespoten!!!! Heel stoer, ik zou dat niet durven!!!

Hopen op een zeer vette positieve test voor jou!!

Oooo meid, wat spannend allemaal!! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat je over 2 weken een knal positieve test in handen hebt, het is jullie enorm gegund!!! Goed ook van jezelf dat je kon prikken, daar mag je indd héél trots op zijn!

Succes!! Liefs Lynn.

Super dat het allemaal zo goed is gegaan! Nu weer de spannende weken in....

Duimduimduimduimduimduim......

Liefs Daisy

Spannend!!! Was het maar vast de 7e hè! Hele veel succes toegewenst met wachten ;)

Wat spannend zeg hoop dat het raak is voor jullie ik hoop hier snel goed nieuws te lezen van je !!!

Terug
Bovenaan