2e jongensnaam

Hoi,

Wij willen ons kindje graag 2 namen geven.
Over de meisjes namen zijn we al uit, maar de 2e jongens naam nog niet.

Milan (is de eerste naam) ....

Wie heeft er ideeen?



 
nee geen doopnaam.
Staat leuker op het kaartje.:)
Het is de bedoeling dat het 2 namen krijgt, maar die 2e naam zullen we niet gebruiken.

Snap je?
 
nee geen doopnaam.
Staat leuker op het kaartje.:)
Het is de bedoeling dat het 2 namen krijgt, maar die 2e naam zullen we niet gebruiken.

Snap je?
 
Hai,

Wel moeilijk hoor.Ook al is die 2e naam geen doopnaam,toch hebben ze vaak wel enige betekenis.Dus daar wordt het weer zo persoonlijk van.
Onze oudste heet Fabienne Alyssa.Ook deze 2e naam was gewoon voor de leukigheid.De jongste hebben we geen 2e naam gegeven.Nu veel spijt van,want het kijkt zo raar,maar mijn man wilde er niets meer van weten.We werden het ook niet eens.Nu heet ze alleen Seline.Onze a.s derde krijgt ook maar 1 naam.Maar als er een 2e naam had moeten komen voor een jongen,dan waren het Frank of Patrick of Martijn geweest.

Zit er niks in de familie waar een naam inzit die bewerkt kan worden naar iets moderners.Of misschien van de vader?

Veel succes!

Groetjes Bien
 
Hallo.
Onze zoon Jaimy is ook niet gedoopt, maar hij heeft wel meerdere namen gekregen. Voor ons was de keuze niet moeilijk, omdat de vader van mijn man en mijn vader beide zijn overleden. We hebben het iets verandert. Vader van mijn man heette Piet (is Pieter van gemaakt) en mijn vader heette Johan (is Johannes van gemaakt. Dus Jaimy heet officieel Jaimy Pieter Johannes. Dus misschien heb je een naam met emotie of een persoon waar je veel mee hebt en is evt te verbasteren? Heel veel succes met de keuze!
 
wij denken ook over twee namen. Een om te gebruiken dagelijks en een tweede naam voor het geval een kind later zijn naam toch niet vind passen - dan heeft hij / zij nog iets te kiezen. Daarom willen we namen die wel bij elkaar passen maar ook wel erg verschillend zijn bv andere klinkers - maar ja wij zijn er ook nog niet uit hoor
wat is het lastig die namen
 
Terug
Bovenaan