2e keer consultatieburo

Farrel weegt nu 4930 gram en is 56.2 cm. Ze waren tevreden over zijn ontwikkeling en groei. Hij moest even huilen bij de prikjes maar toen ik hem oppakte was hij alweer stil. Nu volgende week naar de kinderarts...

Liefs

Hoi,

fijn dat ie het goed doet! Ik mag donderdag voor het eerst, hoop dat hij weer voldoende gegroeid is (hij had moeite om terug op zijn geboortegewicht te komen dus blijf het even spannend vinden) Ben benieuwd!
Laat je weten of de kinderarts ook zo tevreden is als je daar geweest bent?

groetjes Natasja

@ natasja, ja laat ik zeker weten wat de kinderarts heeft gezegd.
Maar ik kan me voorstellen dat je het spannend vind.Laat je het weten hoe het is gegaan bij CB?
Ik ga heel vaak thuis op de weegschaal staan met farrel, hihi

haah wij hebben een kinderweegschaal gekocht, nog erger.

Fijn dat het goed gaat met zijn ontwikkeling en groei dat is denk ook een hele geruststelling. En wat betreft huilen met die prikjes.. hij heeft helemaal gelijk lekker even brullen en je dan laten troosten door moeders.

Ben benieuwd hoe het bij de kinderarts afloopt, we horen het wel.

Oeh ben benieuwd! Fijn dat het goed gaat joh!!

Ik moet aankomende maandag en Syl krijgt dan waarschijnlijk ook haar eerste prikjes! Ben benieuwd hoe het gaat!

We horen hoe het verder gaat!!

kus Amanda

oooohhh ik was even vergeten dat onze ukkies ook van die lelijke prikken gaan krijgen...heb gelijk geen zin meer in mijn 2e bezoekje :) gelukkig is deze pas over 3 weken.

Heel fijn te horen dat jullie mannetje het zo ontzetten goed doet. Lekker blauwe wolk heerlijk.

geniet ze en ik zie het berichtje volgende week over de arts wel verschijnen.
liefs

Ik ben woensdag geweest met Bam voor de 2e keer. Ik ga naar de Wijngaarde kliniek, heeel fijn daar: de kinderarts die je normaal ook zou krijgen bij je prematuurtje doet het consultatieburo, samen met de verpleging van de couveuse afdeling. Echt heel fijn is dat: Ze weten wie je bent, wat je hebt doorgemaakt en kennen je kindje ook nog eens!

bam heeft nog steeds koorts :/ heel vervelend, ze is echt van slag door die rotprikken. Wat ze wel weer heel fijn doen is "stereo prikken" beide prikken tegelij, dan voelt het kind maar 1x pijn. En ze geven een soort suikerwater, dan is het kindje lekker relaxed. Maar huilt toch wel hoor...

Ik heb ook een babyweegschaal! Erg handig met de bv! bam weegt nu 4300 (geloof ik..)

Terug
Bovenaan