2e keer vk

vandaag voor de 2e keer bij d evk geweest.
we hebben eerst alle bloeduitslagen door genomen en lekker gebabbeld.
Vervolgens de bloeddruk en tenslotte met de doptone naar het hartje geluisterd. ze zei nog, misschien moet ik wel even zoeken, maar al heel snel had ze hem gevonden. Prachtig geluid weer.
De uk was wel erg aan het bewegen, want telkens moest ze weer even opnieuw zoeken.
Ook kon ze de rand van mijn baarmoeder al goed voelen.
ik was 3 ons afgevallen met de vorige keer.
maar ja dat wegen neem ik maar met een korrel zout.
Je moet dus met al je kleren en je schoenen op die weegschaal gaan staan.
Ja, hallo zo weeg je wel even meer dan thuis in je blootje.
haha, ik krijg al wel een klein buikje, maar pas nog goed in mijn eigen broeken.
Alleen 's avonds moet de knoop open en dan plopt m'n buik er ook echt uit. haha.
Over 4 weekjes mogen we weer.

Lieve Peet,

Fijn dat alles goed is en dat jullie lekker naar het hartje hebben kunnen luisteren :) Mooi hoor!

Over dat gewicht zou ik me zeker niet druk maken, komt het nu niet dan wel aan het einde.....en er zit indd wel een verschil tussen 's ochtends of nu met je kleding aan.

Schattig hoor een klein buikje. Fijn dat je je eigen broeken nog past, dat is voor mij alweer ff geleden. hihi!

Geniet ervan meid. Liefs Lynn.

Hey peet, wat goed dat ze het hartje snel kon vinden! Ik heb het hartje tot nu toe nog niet gehoord. Wel al drie echos gezien!

Oh en die kiloos drop of draf, WHO cares! Je bent zwanger!!!!!

Liefs

hey meis

fijn dat alles goed is! ik pas mijn kleren echt niet meer haha maar dat verschilt echt per persoon. grappig dat ze bij jou wegen dat doet mijn verloskundige helemaal niet.

nou lekker gaan genieten :)

xxx

Ow wat mooi het hartje gehoord, lekker van genieten. Ja dat wegen, scheelt een hoop tussen ochtend of avond.

Liefs

Mooi he, dat hartje. Vanavond ook voor de tweede keer naar de VK en idd ook hartje geluisterd. Was echt weer even genieten.
Ha ha, dat wegen ja. De vorige keer stond ik in spijkerbroek, laarzen en trui op de schaal en nu in korte broek met shirtje.........
Geniet er lekker van meid!

Terug
Bovenaan