2e keer zwanger worden met clomid

<p>Hallo Meiden! </p><p>Heeft iemand van jullie ervaring met de tweede keer zwanger worden met Clomid? Na een tijd proberen zwanger te worden bleek ik een tussenschot in mijn baarmoeder te hebben, daar ben ik aan geopereerd, toen bleek ik ook nog PCOS te hebben.  Ik heb toen clomid gekregen en de eerste ronde was meteen raak! (heel fijn, want ik zou als het niet binnen een paarondes zou lukken met clomid een 2e keer aan het tussenschot geopereerd worden) Nu denken mijn vriend en ik aan een tweede en ik en ik vraag me steeds af of we die eerste keer gewoon super mazzel hebben gehad of dat het nog een keer zou snel zou gaan (al weet je natuurlijk nooit hoe lang het duurt) Zijn er hier meiden met ervaring bij het tweede keer zwanger worden met Clomid?</p><p>Ik ben benieuwd! </p>

Je bericht is al even geleden, maar ik vroeg me af hoe het gegaan is. Ik denk namelijk ook aan een 2e zwangerschap en was benieuwd hoelang er tussen jou 1e en 2e zit (mocht het al gelukt zijn) en of je dr 2e keer weer langs de gynaecoloog moest voor een recept.

Hoi, 
Ik zag je reactie en dacht daar moet ik op reageren..
ik ben van de eerste heel spontaan zwanger geworden, maar na ons eerste kind kwam mijn eisprong niet meer terug waardoor ik met clomid begon en na 2 rondes van 100mg was het ook raak!
maar na een tijdje wilde we ook heel graag voor een derde gaan.. helaas moet je dan wel weer opnieuw naar de gyneacoloog, ik kreeg ook een inwendige echo en moest bloed laten prikken of alles goed was en daarna mocht ik beginnen met clomid. Ik moest wel weer opnieuw beginnen met 50 mg, maar dit werkte niet helaas ook de 100 en 150 niet en nu na een half jaar gonal f spuiten ben ik eindelijk zwanger van de derde.. al met al ben ik een kleine 2 jaar bezig geweest voor de derde..
het lijkt er bij mij op dat het na elke zwangerschap moeilijker word maar ik hoop voor jou dat het wel weer mag werken de clomid!
succes!

Terug
Bovenaan