2e keer zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
We zijn aan het proberen voor een tweede kindje, maar ik heb een vraagje. Nadat Mila was geboren heb ik 5 maanden borstvoeding gegeven. In die tijd ben ik niet ongesteld geworden en ook niet aan de pil begonnen. Na 5 maanden dus met de pil begonnen zonder ongesteld te zijn geweest.
Nu is Mila 15 maanden en ik ben weer met de pil gestopt, zodat ik 21 augustus ongesteld werd. Nu vraag ik me af of alles eerst op gang moet komen, of het een tijdje kan duren voor er weer een ovulatie op gang komt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als je een gewone cyclus rekent, had ik gister m'n NOD en er is nog niets gebeurd...

Ik hoop dat al moeders me kunnen helpen met hun eigen ervaringen

Groetjes D.

meestal komt het vanzelf meteen weer op gang maar dan wel onregelmatig.
Ik heb zelf een jaar borstvoeding gegeven en tijdens ook pil geslikt.
toen ben ik gestopt met bv en ook met pil , gelukkig kwam ongi direct op gang en werd ik na 36 dagen ongi en 2e mnd na 31 dagen. ik heb wel navraag gedaan bij huisarts en die zei dat het normaal wel een 1/2 jaar kan duren voordat alles weer goed is....
maar daar gaan we maar niet van uit! haha
ik moet nu zelf woensddag ongi worden maar had sinds gisteren heel beeetje bloedverlies....zou innesteling kunnen zijn?! snap er ook niks meer van
maar ja ik hoop dat het bij jou snel goed op gang komt, en misschien is het wel al raak!!!

Hoi,
ik typ dit nu voor de derde keer..
Nou.. alles doet het nog want vandaag toch op dag 31 ongi geworden. Alles doet het dus nog of weer maar toch ook wel balen. Op naar de tweede ronde. Nieuwe NOD is 19 oktober.
En jij al ongi?

Terug
Bovenaan