2e keer zwanger

Hallo,

Vorige week een test gedaan en ja hoor ik ben zwanger. Ik heb een zoontje van 21 maanden en ben nu dus 5 weken zwanger van de tweede. Maar ohh, wat ben ik onzeker. Deze zwangerschap is nu al totaal niet te vergelijken met de eerste. Bij de eerste was ik vanaf dag 1 vreselijk misselijk. Nu heb ik daar totaal geen last van. Wel heb ik nu veel meer last van buikpijn en pijn in mijn onderrug (menstruatiegevoel). Vooral deze pijn maakt mij zo onzeker. Ik heb tot nu toe geen bloedingen gehad, maar kijk wel 50 keer op een dag of ik geen bloeding heb gehad. Kan iemand mij geruststellen??
 
hallo,
ik ben er 3 januari ook achter gekomen dat ik zwanger ben,mocht gelijk de dag erop een echo laten maken om te kijken hoe ver ik heen was en toen was ik ook 5 week heen.
Ik had toen ook het zelfde gevoel net of je ongesteld moet worden en last van je onder rug en steken in je buik.
waar het vandaan komt weet ik niej maar sommige mensen zeiden tegen mijdat het kwam omdat alles in je lichaam veranderd.
ik ben nu 7 week en 5 dagen heen en nu zo beroerd als ik weet niej wat hehehe de hele dag door en maar overgeven en overgeven dus meschien komt de misselijkheid nog begon bij mij pas met de 6/7 de week dat ik misselijk werd.
groetjes een meisje van 19
 
Hoi anoniem,

Gefeliciteerd!!!!
Het is helemaal niet raar hoor. Ik heb dat ook. Ik voelde bij de eerste niets en nu heb ik overal last van. Die pijnen zijn normaal. En ik kijk nu zelfs elke keer nog of er geen bloed bij zit. (hoezo onzeker) Ik ben nu bijna 10 wkn zwanger. Heel normaal allemaal.
Geniet er maar van.
groetjes Bianca
 
Hoi Hoi,

Het is helemaal niet raar hoor! Ik was ook absoluut niet misselijk. Ik heb 2x een miskraam gehad na de geboorte van mijn dochter en ook toen was ik beide keren niet misselijk. In het ziekenhuis zeiden ze dat dat normaal was als er iets niet goed was want dan was het hormaan niet aanwezig! GELUL!!!! Ik ben nu weer zwanger, inmiddels 19 weken, en ik heb weer nergens geen last van. Alleen af en toe die pijn in je rug die jij ook beschreef. Dat dan weer wel. Ik zou zeggen geniet er van, want voor je het weet hou je een wolk van een baby in je armen.

Groetjes Alice
 
Hoi anoniem,

Herkenbaar hoor! Van mijn eerste 3 kids vreselijk misselijk geweest!
Nu (bijna 10 weken zwanger van een tweeling ) soms misselijk in de ochtend maar vooral last van mijn buik en rug maar dat is hartstikke normaal hoor!!!Enne ik kijk zelf ook bij ieder toilet bezoek of ik niet toevallig bloed vind! (Heb namenlijk afgelopen juni een spontane miskraam gehad dus ik begrijp je angst!) Maak je alleen niet al te druk en probeer in iedergeval te genieten van het zwanger zijn, van alle aandacht van manlief en laat je flink in de watten leggen!!! Anders vraag je om een zachte rugmassage?????

Groetjes van Sammy
 
Ook ik kijk elke keer als ik naar de wc ga hoor,volgens mij is dat heel normaal als je een mk. hebt gehad.Mijn vorige zw.liep uit op een mk in de vijfde week.
Nu ben ik misschien zeven weken zw. en nergens last van dan van mijn rug.Hou me op de hoogte.

Voor Sammy,
10 weken zw.en je weet nu al van een tweeling?Wauw,dat is mooi.Ik hoop dat ook bij jou alles goed zal blijven gaan.

alletwee groetjes van Heidi
 
Terug
Bovenaan