2e kinderwens met PCOS

<p>Hoii! </p><p>Wij zijn nu voor een 2e kindje bezig, Ik heb PCOS en de vorige keer zwanger geworden in ronde 2 50 mg Clomid, </p><p>Deze keer slaat de Clomid 50 mg in ronde 2 helaas niet meer aan, morgen terug naar de gyn voor controle maar er lijkt geen eitje te groeien,</p><p> </p><p>Zijn er dames die in het zelfde schuitje zitten waarmee we ervaringen kunnen uitwisselen met onze wens om (weer) mama te mogen worden. en we misschien wel een app groepje kunnen oprichten</p><p> </p><p>Lieve groetjes</p>

Hoi DV, 

Inmiddels ben ik ook weer bezig voor een tweede. 
Mijn eerste zwangerschap heeft een kleine 1,5 jaar geduurd. Toen ik er achter kwam dat ik pcos heb mocht ik een behandeling volgen dmv clomid. Ik geloof dat het bij ronde 6 raak was. Met als resultaat een fantastische zoon! 
Toen hij een half jaar was hen ik een nieuwe traject aangevraagd. Ik krijg nu Letrazol omdat ik met clomid veel last van bijwerkingen had. Hoe ervaar jij dat? Letrazol sloeg de eerste ronde gelijk al An dus dat is super fijn! Helaas niet zwanger geraakt dus deze maand nieuwe ronde nieuwe kansen. 
Mag ik vragen hoe oud jouw eerste kindje is? Weten mensen om jou heen al dat je hier weer mee bezig bent? Succes! 

@Gebruiker10077600

Klopt Clomid geeft wel bijwerkingen maar ik ervaar eigenlijk alleen mega erge opvliegers, alsof de kachel even kapot is:p
mensen in mijn omgeving wetem niet dat we voor een 2e bezig, bang dat ze er dan elke keer naar vragen, al vind ik het ook best lastig als mensen nu vragen of je nog niet toe bent aan een 2e en er dan maar wat omheen draait, onbewust ben ik er meer mee bezig dan ik had verwacht, 
mijn zoontje word eind december 2 jaar

Fijn dat Letrazol bij je gelijk is aangeslagen, nu hopen dat het snel resultaat mag geven, 

Ik heb ook PCOS. Mijn zoontje is 5 en we proberen nu een ruim jaar voor een tweede.
Ik sta nu bijna 2 maanden op de wachtlijst bij de fertiliteitspoli en het kan nu nog makkelijk een maand duren voordat ik een afspraak kan krijgen. 
Heb nog nooit Clomid, Letrazol of iets anders gebruikt. Maar ben wel nieuwsgierig naar jullie verhalen omdat ik de kans vrij groot inschat dat ze dat bij mij ook als eerste gaan aanraden. Daarom lees ik graag mee.
Groetjes, 
Lianne 

@Lilo1988 welkom! Goed dat jij nu ook hulp gaat krijgen. Ik wil mijn ervaringen best met je delen maar weet even niet waar te beginnen. Vragen stellen mag altijd ;) succes! 

@Lilo1988
Fijn dat ze je gaan helpen, ben je van je zoontje spontaan zwanger geworden? was je toen ook al bekend met PCOS?
ik ben maandag bij de gyn geweest en er zat toch een eiblaasje vam 19mm,
gister weer echo en bleek het 21mm te zijn, Voor de zekerheid Pregnyl injectie gekregen voor het geval hij niet vanzelf ging springen omdat ik al op dag 18 in de cyclus zat.
Spannend maar probeer het allemaal maar wat luchtig in te zien, al merk ik dat het me meer doet dan ik had verwacht bij een 2e kindje.
Groetjes

@mamaDV wat fijn dat je een goed ei hebt!
Ik herken mij erg in wat je zegt dat het tegenvalt hoe moeilijk dit nog/weer is bij een tweede. Dat is voor mij ook een tegenvaller. Ben nu nog niet lang bezig en toch doet het mij al erg veel... 

Hoi dames, 

ik kan helaas ook met jullie meepraten. 
Voor de eerste hebben wij 13 rondes clomid gehad. Ons zoontje is nu 11 maanden en wij hebben 7 oktober een afspraak staan bij de gyn. 

Ik merk zelf ook dat het me meer doet dan ik dacht. 

Hebben jullie ook het idee dat iedereen om je heen zwanger is? 

Terug
Bovenaan