2e kindje mee...

hoi kom van het april forum.
wist niet goed waar ik deze vraag moest plaatsen. probeer het hier maar.
nu is vorige week onze dochter geboren, het is zo mooi weer dat we lekker aan de wandel willen maar nu wil de oudste na een paar honderd meter weer naar huis want hij is zo moe....
ik ben nu aan het snuffelen geweest voor een kiddy/buggy board maar nu blijkt dat er achter de quinny freestyle er geen een past!?....een mutsy step up board wel maar dan kan de wagen niet meer op de voetrem......een ander heeft het weer over een buggyboard. ipv kiddyboard......weet iemand welke ik zou kunnen halen?  

Je schijnt ook stoeltjes te kunnen plaatsen op de wandelwagen. (heb ik van horen zeggen hoor). Misschien dat dat iets is en anders zou je misschien een dubbele kinderwagen kunnen proberen. Kan de andere ook lekker zitten.

groetjes Diana

Hoi,
ik heb gelezen dat er op de Quinny wel moeten passen. Anders gewoon eens bij de prenatal of zo vragen. Kan ook via het net of telefonisch.
Iemand anders heeft een plankje op de wagen gezet en daar kan haar kindje op zitten. Misschien is dat ook wat voor je.
Of anders de kleine in een draagdoek en de ander in de buggy.
Groetjes Veerle

Hoi!
Hebben zelf ook een Quinny (Speedy SX) en kregen inderdaad te horen dat er maar 1 soort plankje achter onze wagen past, nl. een Buggy Board. Het kost wat (80 euro), maar achteraf een superaanschaf geweest onze zoon van 2 is er bijna niet van af te krijgen! Wij hebben 'm bij de Babydump gekocht.
In het begin is het even hannesen met 'm eraan hangen/eraf krijgen, maar nu lukt het ons binnen 5 minuten weg te zijn, even wennen dus. De voetrem is nog zeker te gebruiken, maar wat moeilijker bij te komen. Een tip nog: denk aan je rug! Bij het lopen zit zo'n plankje wel altijd in de weg.

Groetjes, Ingrid

Wellicht het overwegen waard om toch een duowagen aan te schaffen. Op marktplaats xstaan ze voor hele redleijke bedragen. Enige nadeel: wij hebben nu 3 kinderwagens voor maar 2 kinderen, haha. De qeeny speedi, de qeeny zapp en een duowagen van kiwi explorer (die laatste is een regelrechte aanrader, maar alleen via internet of marktplaats te krijgen. is een new zealands merk)

greet

Ik heb ook de Freestyle met een buggyboard. Dit loopt prima, als je oudste er tenminste op wil staan. Onze zoon gedraagt zich als een ware stuntman en gooit zijn lijfje er aan alle kanten af onder het lopen  . Het zou misschien handig zijn als je zo'n bord van iemand kan lenen om het uit te proberen, scheelt je misschien een dure miskoop.....
Wij lopen nu met een polsbandje dat ik bij prenatal heb gekocht, het lijkt wel zo'n opgerold telefoonsnoer trouwens. Dit gaat prima. Ik neem Floor ook wel eens mee in de draagdoek, dan kan Tijmen gewoon in zijn buggy, dit gaat het snelst!
Succes!
groetjes van Ruth

Wij hebben ook een Quinny Freestyle, wel eentje van 5 jaar oud, en daar hebben we geen byggyboard op, maar zo'n metalen versie ervan. Heeft ook een naam, maar die weet ik even niet meer. We hebben 'm 2 en een half jaar geleden bij de babydump gekocht, ik zie ze nu nog steeds in de winkel liggen, voor ongeveer € 50,- . De rem kan er nog net op. Onze oudste bleef er altijd heeeeel rustig op staan. Onze middelste is een echte stuntman, maar hij blijft wel op het rekje!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan