2e kindje op komst

hoi,
bij mij is nu ook het 2e kindje op komst. Ik ben nu 21 weken zwanger en 18 december wordt de kleine geboren. Ben nu weer opnieuw begonnen op het december 2010 forum.

Er komen wel een heleboel veranderingen voor Thomas. We zijn een heleboel aanhet oefenen met hem om het mij allemaal een beetje lichter te maken. Zoals zelfstandig de trap op, en vooral af te laten klimmen. Dat gaat nu wel super, zeker nu het tillen voor mij wat zwaarder wordt.
Hij krijgt binnenkort een grotere kamer met andere meubeltjes, waar hij dan zijn eigen speelplekje krijgt.
Het is allemaal erg spannend, maar het is super dat Thomas ook steeds meer dingen onder de knie krijgt.

Groetjes Carien

Hey gefeliciteerd zeg! Wat een leuk nieuws... Het zijn heel wat veranderingen ja maar het zal vast allemaal op z'n pootjes terrecht komen. Goed dat jullie Thomas wat zelftandiger aan het maken zijn, das voor jou idd stukken fijner, zeker strakjes de laatste weken (die vond ik heel erg zwaar) Geniet ervan!

liefs van Natasja

Gefeliciteerd meid! Hartstikke leuk die gezinsuitbreiding!
Wij zijn ook weer aan het klussen, zitten nu in ronde 3. We hopen dat het snel raak is. We kunnen niet wachten!

Hoi Caat,

Gefeliciteerd! Leuk hoor.. een 'brusje' erbij voor Thomas!
Willen jullie het geslacht weten, of niet?

Zie dat Bloempje ook al druk bezig is voor nummero 2... Blijkbaar is de tijd hiervoor een beetje aangebroken op het 'januari 2009 forum';-)
Voor mijn gevoel ben ik er voorlopig nog niet aan toe. Soms droom ik wel eens even weg bij het idee van een nieuwe baby, maar vervolgens breekt het zweet me dan meteen weer uit voor alle (miljard) praktische problemen die ik zie.
Ben benieuwd hoe jullie dit allemaal gaan ervaren ;-)

Nou meid, geniet lekker van je zwangerschaps en veel plezier en succes de komende tijd!

Liefs, 10e

Hoi,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.!
Wij zijn ook bezig voor een 2de kindje en we hopen dat het snel raak is dat is natuurlijk afwachten.
Silvy die loopt nu sinds een week echt gaaf..vandaag ging ze zelfs rennen ha ha echt een handebinder.

Liefs

Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met de blijde verwachting. Ik ben net in de strijd voor een nieuwe baan, dus denk dat het hier bij 1 grote en 1 kleine blijft. Maar kan niet ontkennen dat het soms behoorlijk kriebelt.

Terug
Bovenaan