2e kindje ... wanneer kun je het voelen?? 'Kriebel kriebel':)

Ha allemaal,

Ik ben Suus en ik ben 20 juli uitgerekend. Ik ben nu dus ruim 13 weken zwanger (gelukkig, de eerste drie maanden zijn voorbij ....). Nu voelde ik tijdens mijn eerste zwangerschap mijn kindje ongeveer bij 19 weken kriebelen in mijn buik. Dat duurt dus nog wel even. Nu voelde ik vanmorgen voor het eerst iets kriebelen in mijn buik en dat leek verdacht veel op .... En niet 1x, maar wel meerdere keren achter elkaar. Dan ging het even weg en toen kwam het weer. Nu denk ik natuurlijk dat ik het kindje nog niet kan voelen, het is nog zo vroeg. Maar stiekem ben ik wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Vanaf wanneer zou ik het kindje kunnen voelen??

Liefs Suus

Er is al een ander topic met hetzelfde verhaal. Ik ben nu 14 wkn en 2 dagen en heb met 13 wkn en 1 dag de baby voor het eerst en al heel duidelijk kunnen voelen. Het is ook mijn tweede.

Groetjes, Marisa

Hoi,

Ook ik ben zwanger van mijn tweede en met oudjaarsdag toen was ik 14 weken heb ik het ook al heel duidelijk gevoeld. Maar daarna eigenlijk niet meer.

Groetjes Nynke

Hoi hoi,

Ik las je vraag en toevallig vertelde mijn beste vriendin dat laatst ook.
Officieel gezien zou je je kindje nog niet moeten voelen maar als je kindje tussen de placenta en de buikwand in ligt is de kans groot dat je sneller wat voelt....

Dat vertelde haar verloskundige althans ;)

groetjes

Terug
Bovenaan