2e kindje, zwangerschapscursus?

Ik ben benieuwd of degenen die in verwachting zijn van de 2e (of 3e, 4e,...) ook weer een zwangerschapscursus gaan volgen. Bij de eerste hebben wij de cursus Samen Bevallen gedaan, maar eigenlijk zien we er nu niet echt de noodzaak van in om weer een cursus te gaan doen. Of het me de vorige keer veel heeft geholpen...... Ik wil denk ik wel aan zwangerschapszwemmen gaan doen. Weet iemand bij hoeveel weken dat begint?

groetjes Blond

Hoi,

ik heb bij mijn 1e de cursus gedaan maar vond het echt niks (had er uiteindelijk ook niks aan, maar dat wist ik niet van te voren). Ik ga nu lekker zwangerschapszwemmen en dat vind ik genoeg!

ik heb de vorige keer helemaal niets gedaan..
Zit er nu over te denken om te gaan zwemmen of yoga..
Is in Veenendaal zwemmen leuk? Ik heb de keus tussen Driebergen en Veenendaal dan qua afstand..
Het is voor mij meer dan een avondje ontspannen en bezig zijn met de zwschap..Je wordt zo opgeslokt door alles dat ik er nu veel minder bij stilsta dan de bij 1e..

Ik heb de eerste keer zwangerschapsyoga en zwemmen gedaan, maar ben er snel mee gestopt. Alle zwangeren zaten alleen maar horror verhalen te vertellen over bevallingen. Niet echt ontspannend...

Ik heb er ook vrij weinig aangehad. Ik heb beide bevallingen een weeenstorm gehad met rug en beenweeen en daar kon geen ontspanningsoefening tegenop ;)

De 2e keer heb ik niets gedaan en nu ga ik ook niets speciaals doen.

Hoi Liesje,

het zwembad in 3-bergen is volgens mijleuker, maar dat eet ik niet zeker aangezien het meer dan 17 jaar geleden is dat ik er ben geweest. Veenendaal is een lekker warm zwembad en tja ik vond het vorige keer wel gezellig. Het is niet intensief en af en toe werd er meer gekletst dan actief bezig zijn, maar dat maakt het ook lekker ontspannen.Anders ga je toch een keer een proefles volgen zowel in t veen als 3bergen? Mag vast wel. groetjes

Terug
Bovenaan