<p>Hi lieve allemaal,</p><p> </p><p>Een lang verhaal kort makend. Eind augustus heb ik medicatie ingenomen op de miskraam op te wekken. Dit na 4 weken wachten, of mn lichaam het zelf af ging stoten.</p><p>Uiteindelijk bleek de miskraam niet compleet te zijn geweest, nadat ik op 29 september pas echt het vruchtzakje verloren ben.</p><p>Op 13 tm 22 oktober kreeg ik een bloeding, er vanuit gaande dat dit een menstruatie was. Dit ook gezien de duur (iets langer dan ik normaal had) en de wat meer bloedverlies dan ik normaal had.</p><p>Ik had altijd een cyclus van rond de 30 dagen. Dit zou betekenen ik op 24 oktober en vruchtbare periode in zou gaan en rond 12 november een nieuwe menstruatie zou hebben.</p><p>Helaas blijft deze menstruatie tot op heden nog uit. Sommige momenten ga ik naar het toilet omdat ik dan het gevoel heb het eindelijk start, eenmaal op het toilet weer een teleurstelling.</p><p> </p><p>Zijn er meer meiden die na een miskraam langer moesten wachten op hun 2e menstruatie? Ik voel me best gespannen erdoor en onzeker</p>