2e menstruatie blijft uit

<p>Hi lieve allemaal,</p><p> </p><p>Een lang verhaal kort makend. Eind augustus heb ik medicatie ingenomen op de miskraam op te wekken. Dit na 4 weken wachten, of mn lichaam het zelf af ging stoten.</p><p>Uiteindelijk bleek de miskraam niet compleet te zijn geweest, nadat ik op 29 september pas echt het vruchtzakje verloren ben.</p><p>Op 13 tm 22 oktober kreeg ik een bloeding, er vanuit gaande dat dit een menstruatie was. Dit ook gezien de duur (iets langer dan ik normaal had) en de wat meer bloedverlies dan ik normaal had.</p><p>Ik had altijd een cyclus van rond de 30 dagen. Dit zou betekenen ik op 24 oktober en vruchtbare periode in zou gaan en rond 12 november een nieuwe menstruatie zou hebben.</p><p>Helaas blijft deze menstruatie tot op heden nog uit. Sommige momenten ga ik naar het toilet omdat ik dan het gevoel heb het eindelijk start, eenmaal op het toilet weer een teleurstelling.</p><p> </p><p>Zijn er meer meiden die na een miskraam  langer moesten wachten op hun 2e menstruatie? Ik voel me best gespannen erdoor en onzeker</p>

Aanvulling: zwangerschapstesten zijn al weken lang negatief.

Ik heb een aantal keer de ovulatietesten van kruidvat gebruikt, maar daar werd ik niet veel wijzer van en heb ze niet meer liggen. 

Aanvulling: zwangerschapstesten zijn al weken lang negatief.

Ik heb een aantal keer de ovulatietesten van kruidvat gebruikt, maar daar werd ik niet veel wijzer van en heb ze niet meer liggen. 

Wat ik weleens heb gehoord is dat door een miskraam  je cyclus flink van slag kan zijn En het weer even kan duren voor dat je weer een beetje een normale cyclus krijgt.   
Geef het de tijd . en maak het tussendoor gezellig met je man en wie weet heb je ergens je ei sprong  terwijl je dat niet weet en ben je snel weer zwanger  ?
Succes 

Ja, dat heb ik ook gelezen. 
Had stiekem de hoop dat na de eerste menstruatie, alles weer goed zou zijn en de cyclus van 30 dagen er weer zou zijn.
Zit er een maximum tijd aan dat je "moet" wachten alvorens je een huisarts laat kijken? 

Ik zou je vraag bij dokter neer leggen en eventueel nog eens laten nakijken of alles schoon/goed is. Zeker als het je mentaal zo bezig houd, want uit eigen ervaring kan je helemaal gek worden.
Niet dat onderstaande jou'n situatie is, maar dit was mijn verhaal.
Na mijn miskraam dacht ik dat alles oké was. Echter bij mij, waarvan ik dacht dat het een menstruatie was stopte het niet meer, conclusie er waren resten achter gebleven, uiteindelijk gecurriteerd alsnog en een goed half jaar verder voor alles weer in orde was. Echter waren we een maand na dat alles klaar was gezegend om weer zwanger te zijn en inmiddels een dochter deze woensdag 1 word.

Terug
Bovenaan