2e menstruatie komt niet op gang na MK?

Eliefje

New member
Hallo allemaal,

Ik heb in mei 2x een miskraam gehad(tweeeiige tweeling). Op 22 juni had ik netjes gemenstrueerd(8 dgn).

Inmiddels ben ik 7 dagen overtijd voor mijn tweede menstruatie. Zwangerschapstesten zijn negatief. Ik hoop zoo graag dat ik weer zwanger ben, maar ik voel verder geen zwangerschapssymptomen of ongesteldheids symptomen.
Ik had nog bloed laten prikken voor zwangerschapsonderzoek maar ik moet nog het uitslag krijgen.

Is dit herkenbaar bij jullie?
Ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik niet zwanger ben, maar ik ben van de ene kant ook heeeeeel erg bang om te horen dat de uitslag van bloedtest ook negatief is....

Gr. Elif
 
He Elif, 
 
Ik heb in decemeber een miskraam gehad. De eerste menstruatie daarna kwam netjes op tijd. Maar de menstruatie daarna heeft heel lang geduurd, Zat op 51 dagen. Mijn gynaecoloog zei dat je met 3 maanden weer een normale cyclus moet hebben. 
Helaas geldt dat voor mij niet. 

Ik hoop voor je dat je toch gewoon stiekem zwanger bent! 

Sterkte. 
 
Groet kaat
 
Hoi Kaat,
 
Bedankt voor je reactie. Ik krijg morgen of maandag mijn uitslag te weten. Mocht die negetief zijn, ja dan kan ik nog een tijdje wachten op de zwangerschap denk ik. Misschien is mijn cyclus ook niet helemaal op gang. 
 
Ik hoop voor jou ook het aller beste. Hopelijk komt alles weer netjes op gang!!
 
Terug
Bovenaan