2e miskraam bji echo na 8 weken?

Ik moet echt even mijn verhaal kwijt!

Vanochtend bij de verloskundige geweest voor een echo, volgens berekening ben ik 8 weken en 2 dagen.
Helaas was er niet veel te zien op de echo. Grote kans dat het dus foute boel is. Volgende week wil de VK me terug zien om nog eens te kijken want het gebeurt weleens dat het nu niet zichtbaar is  en volgende week wel....... wie heeft hier ervaring mee???

De teleurstelling heeft toegeslagen, want dit is  mijn tweede miskraam dit jaar. In maart heb ik ook een miskraam gehad na 12 weken (was overigens ook een lege vruchtzak). Gelukkig heb ik wel twee gezonde kinderen maar dat neemt het verdriet niet weg...
Deze week wordt er dus eentje vol twijfel en besef, want zeer waarschijnlijk is het niet goed.....

Kinderen hebben betkent inderdaad niet dat je geen verdret hebt of mag hebben bij een miskraam. Mijn ervaring is wel dat het je wel sterkt. Je weet dat het allemala mogelijk is, al wil je daar nu misschien nog niet aan. Heel veel sterkte en hou je taai.

Miep

Hoi,

Een miskraam is altijd verdrietig! Al heb je al 10 kinderen. Voor dit kindje had je ook al dromen, en die kunnen nu helaas niet doorgaan. Maar de wens voor nog een kindje blijft. Heb gewoon je verdriet. Wat anderen ook zeggen. Het is heel normaal!

Zelf heb ik helaas ook 2 keer een mk gehad. De 1E keer had ik nog geen kinderen. Maar de tweede keer had ik al een zoon. Nooit erbij stil gestaan dat een mk me weer kon overkomen. Maar het gebeurde toch. Ook ik kreeg te horen: wees blij dat je er al 1 hebt. Dat was ik ook, maar ik wilde dit kindje ook gewoon graag. Na een aantal maanden werd ik weer zwanger, en inmiddels hebben we een prachtige dochter erbij. Maar ik denk nog regelmatig aan beide mk-en.

Sterkte!
Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan