2e miskraam vraagje.

<p>Hallo mama’s</p><p>Even een vraagje aan de moeders die helaas al meerdere miskramen gehad hebben.</p><p>Ben je na de miskraam telkens weer na hetzelfde aantal weken ongesteld?</p><p>Mijn eerste miskraam (10 weken) was ik na 4 weken weer ongesteld.</p><p>Deze miskraam was heel vroeg (3,4 weken) en is nu ondertussen al 7 weken geleden..</p><p>Normale ongesteldheid is ook altijd netjes optijd vandaar dat ik het zo raar vind.</p>

Hier helaas ook ervaring, 1 latere en 2 vroege mk. Werd zeker na de vroege mk gewoon normaal na 30 dagen ongesteld. Heb je nog getest tussendoor of het niet bijv een miskraam is geweest van een tweeling en er 1 vruchtje is doorgegroeid? 

Hier ook 3 miskramen gehad. Na de eerste miskraam pas na 8 weken weer ongesteld en de andere 2 miskramen na 6 weken. Het schijnt normaal te zijn dat het wat langer kan duren.

heel veel sterkte!

Ik heb een test gedaan en die was positief, week later weer getest omdat ik wat bloedverlies had en die was negatief waarna ik na de vk geweest ben en die constateerde dus inderdaad een hele vroege mk want mijn baarmoeder was "leeg". Vorige week heb ik getest maar wederom negatief.
denk dat ik maar gewoon moet afwachten nu. 
verschrikkelijk altijd dat afwachten als je zo graag wilt ?

Ja.. dat wachten is echt het ergst. Ik wilde toen ook niets liever dan zsm weer zwanger zijn. Veel sterkte en ik hoop echt dat je snel een gezond kindje mag krijgen! ??

Gek hè dat je bij een miskraam van langere zwangerschap duur eerder ongesteld kan worden en een miskraam met 4 weken de menstruatie zo lang op zich kan laten wachten
Ondanks dat ik geen positieve test heb gehad ben ik er wel zeker van dat ik ook met 4 weken een miskraam gehad heb. Ik was emotioneel over iets waar ik nooit zo emotioneel over was en ineens een stortvloed aan menstruatie met een duidelijke vliesje/vruchtzakje, hierna was de 'menstruatie' ook weer voorbij.
Hopelijk lukt het heel snel!

Ik zit momenteel in m’n 6e vroege miskraam voor de 6 weken en elke miskraam was het bij mij anders. Heb erbij gehad dat het ongeveer 4 weken duurde maar ook waarbij het 9 weken duurde.

Terug
Bovenaan