2e miskraam

hoi meiden,

mijn 2e miskraam is een feit, ik was 6 weken zwanger , ik vind het echt zo keihard.
De eerste keer denk je nog, zo is de natuur, hoe verdrietig ook ,maar nu bij de 2e keer denk ik echt dat er iets mis met me is.
wie heeft er ervaring met meerdere miskramen en heeft een onderzoek gehad?

groetjes natas

Hoi natas,

Helemaal niet leuk zeg meid. Ik heb geen ervaring met meerdere, heb er wel net 1 gehad en dat is ook al erg. Je kunt hier wel veel meer vinden over dames die al meerdere miskramen hebben gehad overigens hoor. Ik denk niet dat er iets mis is met je hoor meid. Zo gaat het soms gewoon echt. Ik ken een flink aantal vrouwen die 2 of meer miskramen achter elkaar hebben gehad en daarna een gezond kind kregen.

Het is helaas de teleurstelling en het verdriet wat je dan echt teveel wordt en dat maakt je aan het twijfelen aan jezelf he. Maar meid als je verder gezond bent zal het echt niet aan jouw lichaam liggen hoor. Sterkte er mee!

Liefs Petra

Hoi Natas,

Tjee balen dat je nu je 2e miskraam hebt gehad.. 1 is idd al niet leuk laat staan 2.. Ik heb nov 2006 een bbz gehad en nov 2007 een missed abortion.. Tegen ons werd gezegd gewoon botte pech, dus daar ga ik dan maar vanuit. Mocht het nu nog een keer misgaan dan zou het fijn zijn als ze verdere onderzoeken zouden gaan doen. Ik hoop voor jou dat het ook botte pech was, wat het verdriet en pijn absoluut niet wegneemt, en dat 2008 een vruchtbaar jaar mag worden!!

Groetjes Jessica

hoi natas nee ik denk idd ook niet dat er iets mis met je is ik heb ook net mijn eerste miskraam gehad en ben er kapot van maar de gynacoloog heeft ook tegenons gezegd domme pech.
een vriendin van mij heeft ook twee miskramen en gehad en heeft nu 3 prachtige gezonde meiden.

ik wens je veel sterkte om het verlies een plekje te   geven.
wij denken allemaal op dit forum met je mee.

liefs 19 1