2e miskraam

Ik heb op de site zitten lezen, en ik wens iedereen veel sterkte en kracht toe.

Ik ben 23 jaar en 4 jaar getrouwd

In december 2003 is mijn zwangerschap vroegtijdig beiindigd, toen was ik zwanger van ons 1e kindje(3,5 maand). Ik vond het toen al erg zwaar om er bovenop te komen.

Afgelopen dinsdag ben ik voor de tweede keer gecureteerd.
Ik heb deze week elke minuut van de dag voorbij voelen gaan.
Ik had erg veel pijn en kon niets meer zelf.

Na de eertste miskraam kon ik huilen, en schelden enzo, maar nu zit alles vast in m`n hoofd,ik kan niet huilen en niet uiten wat ik allemaal voel, ik weet niet hoe ik alles weer op moet pakken, kan iemand me advies geven??

Lieve Heiltje,

Ik heb zelf altijd veel baat bij Bach-remedies.
Ik gebruik de Resque-remedie, maar voor zoveel verdriet, dat je niet kan uiten zou ik je Star of Bethlehem adviseren.
De remedies zijn te koop bij de natuurwinkels, De Tuinen, de grotere drogisten hebben meestal de resque wel.

Heel veel sterkte,geef jezelf de tijd om alles te verwerken.

Jeanette

Lieve Heiltje,
Heel veel sterkte! Ik denk dat het ook tijd nodig heeft. Het is de 2e keer al, dus een hele klap. Het is denk ik een soort zelfbescherming dat je nu niet veel voelt. Op de site lieveengeltjes.nl staat ook een heel mooi liedje: 'Kindje'. Als ik het afspeel komen bij mij wel tranen. Die ik anders ook niet snel kan huilen. Gun je zelf de tijd. Het uiten van je verdriet, zal waarschijnlijk beetje bij beetje wel komen. Een boekje er over lezen kan misschien ook helpen het weer een plek te geven.
Hoop dat dit je een beetje helpt.
Veel sterkte!
Maria

Terug
Bovenaan