2e mk een feit!

Hallo allemaal,

Het is nu een feit. Ik heb mijn 2e mk achter de rug!

Er was op de echo niets meer te vinden en alles was schoon. Ik ben er helemaal kapot van en weet niet of ik het allemaal nog een keer aandurf. Ik ben bang dat ik niet nog een derde aankan. Daar ga ik echt aan onderdoor. Ging vandaag helemaal over de rooie en wilde mijn lichaam wat aan doen omdat het niet wil doen wat ik wil. Ik weet het het klinkt gek maar zo voel ik het. Over drie weken moet ik weer naar de gyn en dus heb ik de tijd om goed na te denken wat ik wil.

Dus kom ik jullie helaas weer versterken hier. Begrijp me niet verkeerd hoor jullie zijn echte toffe lieve meiden maar ik had liever op het andere forum gebleven.

Tot later,

Liefs Claudy

Oh Claudy, wat vreselijk erg!!
ik vind t echt zo verschrikkelijk rot voor je! ik had net nog een berichtje van je gelezen en gedacht ' dat zit wel snor' maar nu lees ik dit!
ik weet niet wat ik moet zeggen. ik denk niet dat dit een tijd is om je op te beuren, je hebt nu gewoon heel veel verdriet en woede ook. ik hoop dat je veel steun hebt in je omgeving, . en hier leeft iedereen met je mee. wat een oneerlijkheid claudy, ik wens je alle sterkte toe. liefs, lis

Hoi Claudy,

Plaats hier ook nog even een berichtje, je kunt alle steun gebruiken.

Claudy, meid wat vreselijk erg voor je.
We hadden allemaal zo gehoopt dat het goed zo gaan en je lekker bij ons, maart 2005 kon blijven, het is je nl. zo gegund.

Wat ontzettend naar, heb er haast geen woorden voor, heb ook geen ervaring met mk maar kan me voorstellen wat een teleurstelling dat moet zijn, lijkt me echt heel erg.

Echt jammer dat je terug moet naar het dit forum, maar de meiden hier zullen je wel regelmatig een hart onder de riem steken al helpt je dat nu natuurlijk absoluut niet!

Meid,heel veel sterkte voor jouw en je vriend/partner gewenst en ik kom af en toe nog wel eens kijken op het forum hoe het met je gaat!

Heel veel liefs en een dikke knuffel,
Joan

Hoi Claudy,
Wat verschrikkelijk!! Hoop dat je dit verlies een plaatsje kunt geven! Verder geen woorden voor zo'n leegte alleen... Heel veel sterkte!!
Liefs Lill.

Hoi Claudy,

Wat verschrikkelijk zeg!
Wat is het leven toch oneerlijk. Mijn vriendin heeft ook 2 miskramen gehad, ik heb het dus van heel dichtbij meegemaakt. Heb haar alle steun gegeven die maar kon bieden, maar het komt niet goed. Het is gewoon een verlies.
je geeft aan dat je niet weet of je wel een 3e teleurstelling aankunt. Dat had mijn vriendin ook, ze heeft een maandje rust gehad maar voelde zich daar ook niet lekker bij, de wens was er toch en die blijft er. Mijn vriendin is nu zwanger en al 16 weken. 3 maal was bij haar scheepsrecht. Je moet goed nadenken voor je verder gaat.
Heel veel sterkte meid,
Veel liefs Ang...

Lieve Claudy,

Ach meissie wat afschuwelijk voor je/jullie....dat moet als een enorme dreun zijn aangekomen. Moeder Natuur is echt een kreng dat is weer een feit.

Net als Lis hoop ik heel erg voor je dat veel lieve mensen om je/jullie heen hebben die jullie kunnen opvangen. Ik kan ook heel goed begrijpen dat je niet naar dit forum terugwilde. Misschien heb je over een tijdje wel meer behoefte aan het forum "zwanger worden na een miskraam", want daar zul je veel herkenning vinden.

Ik kijk daar ook nog wel 'ns (heb ook 1x een mk gehad) en herken er nu vaak nog veel. Maar we willen je hier liever houden natuurlijk!

Heel veel sterkte,
knuf, Suus

Terug
Bovenaan