2e naam HELP

Hoi hoi

De jongensnaam en meisjesnaam hebben we nu zo ongeveer, maar ik wil ook graag een 2e naam. Vera is vernoemd naar mijn overleden nichtje Marijke (vera's 2e naam is meike) Nu wil ik graag de 2e ook vernoemen. voor een meisje ben ik er al uit (mijn man nog niet helemaal ;-) dat gaat Jonne worden (naar Yvonne en Joke onze moeders)
Voor een jongen wordt het lastiger en heb ik dus even wat creativiteit nodig.
Onze vaders heten Gerhard en Henny (lastig iets plakken)
Onze opa's heten Bernhard en Gerhard.
wij heten zelf Martijn en Daniela

Nu heb ik al gedacht aan Ard, maar waarschijnlijk wordt de eerste naam iets met een J en dan krijg je J.A. als initialen en dat vind ik nu ook weer niets.

Wie o wie is er crea en kan mij helpen.

Groetjes Daniela

wat grappig dat je wil plakken:

Benny kan je met de grootouders plakken of als je de letters hutselt Randy

Met jou en jouw partner kan je met hutselen Mani(e), Dani of Daan maken.

succes!

groet hilal
27wk 2dg

het hoeft niet perse uit 2 namen te bestaan, maar ik wil niemand voor het hoofd stoten. Ik heb ook al gedacht aan een verbastering van Bernhard, omdat dat martijns opa was die gek was op kids, maar die van ons helaas niet mee heeft mogen maken.
Het enige nadeel is dat onze achternaam met een h begint en je dan B H krijgt of zou dat bij een 2e naam niet zoveel uitmaken???
dus bijv. J.B.H. wat vinden jullie?
Dan zou ik namelijk Ben wel erg leuk vinden
groetjes daniela

Hoi,
Die initialen zou ik niet erg vinden. Maar wie ben ik, heb zelf de initialen N.W.C hahahaha. Er is echt nog noooooit iemand geweest die daar iets van heeft gezegd.... zo ver denken mensen echt niet door.
Ik zou alleen bij heeel erge associaties bij voorletters een naam niet kiezen, daar horen deze niet bij, toch?
Succes, gewoon doen.
Groetjes, Noor

Terug
Bovenaan