2e naam jongen

<p>Hallo allemaal! Ik ben 34 weken zwanger en het gaat hartstikke goed. De naam hebben we al, maar omdat we ins kindje willen laten dopen willen we graag een tweede naam. Het liefst ook nog vernoemd naar mijn vader (Henk) en schoonvader (Frans). Beide namen zijn niet echt hip. Hun doopnamen zijn nog verre van hip (Hendrikus en Franciscus). Kunnen jullie mij helpen? Ik ben erg benieuwd of er van deze namen nog iets gemaakt kan worden?! </p><p>Groetjes J.</p>

Als je wilt vernoemen met een tweede naam, hoeft deze toch niet zo nodig hip te zijn? Overigens zijn beide gewone neutrale, bijna tijdloze, namen. Mocht je graag de namen in 1 naam willen combineren, kun je er nog Frans van maken.

Ik vind een niet zo hippe tweede naam juist mooi, zeker als vernoeming ? Wij gaan onze zoon als tweede naam naar mijn vader vernoemen, die heette Hans, doopnaam Johannes, dat laatste gaat m worden en ik vind het prachtig ? Eerste naam wordt overigens wel een naam van deze tijd ? Maar de genoemde suggestie van Frank vind ik een leuke samenvoeging als je voor wat hippers wilt gaan ?

Ik heb op internet een site gevonden waar je beide namen in kan vullen. Er komen dan namen uit met die letters, misschien is dat een idee. Even googlen op namen husselen oid. Zo ben ik bij de 2e naam van ons kindje gekomen. Suc6

Ik heb op internet een site gevonden waar je beide namen in kan vullen. Er komen dan namen uit met die letters, misschien is dat een idee. Even googlen op namen husselen oid. Zo ben ik bij de 2e naam van ons kindje gekomen. Suc6

Terug
Bovenaan