2e onderweg of 2e en 3 tegelijk?

Nou de 7 weken echo was weer errug verrassend en bijzonder. Met de nieuwe vaginale echo zien ze veel meer bij mij. Teveel zal ik maar zeggen. Ik had van de week een sterk voorgevoel met bijbehorende nachtmerrie en toen zag ik al wat gek.links een worm en rechts ook. Nou begint ze, ik weet niet of ik kan zeggen dat het er maar 1 is. Aaah mijn droom kwam uit. Helaas ging die voorspelling niet verder dan deze echo. Dus hoe het afloopt weet ik nog niet. Maar ff goed schrikken. Vrijdag gyneacoloog en dan hopelijk meer info. Dat mijn ingewanden heel diep tegen moijn ruggemerg ligt helpt ook niet.

spannende toijden die nog spannender worden

groetjes sweetwicca

spannend hoor! tuurlijk ff slikken, als het een tweeling is, maar komt vast helemaal goed :D

heel veel succes met de echo!

liefs, do

Jemig sweet wicca, wat heftig. Moet eerlijk zeggen dat het mijn nachtmerrie ook ik. Wij zijn nu 5 maanden bezig voor de 3de, maar het zal je maar gebeuren dat je meteen de 3de en de 4de krijgt!
Hoe was het bij de gyneacoloog vrijdag?

Liefs knutsek

Goh wat spannend! Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden wat de uitslag is??!!

Mijn man is ook één van de tweeling, zijn ouders hebben zich prima kunnen redden hoor. Wanneer mijn schoonvader aan het werk was kreeg mijn schoonmoeder wel eens hulp van een buurvrouw. Het is allemaal goed gekomen!!!
En dat komt het met jullie gezinnetje vast en zeker ook!

succes!

Groetjes Syreetha

oja de uitslag: 1 kindje!

bijna vergeten in alle opluchting

mijn zwangerschappen zijn zo al niet de makkelijkste, laat staan met alle extra risico's bij een meerling
je zal er maar 1 verliezen brrr

daarna alles financieel rond zien te breien en aanpassingen thuis,
blij dat het toch niet nodig is bij ons

Terug
Bovenaan