2e pasfoto

Donderdag voor de 3e echo geweest zag er goed uit heel veel leven in. Ben toch niet zover als ik gedacht had als je alles uitrekend zit ik in de 11e week maar als ze het uitrekenen met cm op de echo ben ik nog maar 9 weken.
Ben dus nog steeds onzeker dat het niet goed groeit (ivm eerdere missed abortion).
Over 2 weekjes weer een echo en hopen dat het dan ook nog goed is. De verloskundige zei dat het er voor de rest wel goed uitzag maar ja die onzekerheid bah.
Sorry moest het ff kwijt.

Liefs yvet

Hey,

Dat is balen dat je minder ver ben dan dat je had verwacht, maar het is toch wel een gerusttelling dat het er verder goed uitzag. Snap de onzekerheid, Hoop echt dat het allemaal goed gaat.

Dat is vervelend als je denkt dat je verder bent dan dat ze op de echo kunnen zien.
Maar het pluspunt is wel dat het er goed uitzag.

Nu hopen dat het over 2 weken goed gegroeid is.

Ik ken je onzekerheid ik heb in okt een missed abortion gehad en ik zal ook blij zijn als ik de termijn echo heb over 2 weken en dat ik zie dat de kleine weer gegroeid is en lekker sparteld.

Succes en houd ons op de hoogte!

Fijn dat t er goed uitzag...
En idd ff afwachten wat de volgende echo laat zien...probeer je er nie te druk om te maken...(al lijkt me dat een onmogelijke opgave) en succes met afwachten...

beetje balen idd maar hou je vast aan wat de verloskundige zei dat het het goed uitzag.....

Vorige zwangerschap bij mij zag ze wel wat maar zag er niet goed uit en ging idd ook mis, paar weken terug 1e echo gehad en was toen pas ruim 5 weken en zag er goed uit en voel me ook zwanger

hou je vast aan wat ze zeggen anders word je zelf nog gek ervan

xxxxx

Fijn dat het er goed uit zag en kan me voorstellen dat je onzeker wordt van het feit dat je wat minder ver bent, maar houd je vast aan het feit dat de kleine zich verder goed ontwikkelt.
Die 2 weken zijn zo voorbij en dan kun je weer voor een echo en kijken hoe de kleine het doet.
Succes

Terug
Bovenaan