2e pinksterdag (sorry, veel foto's)

Vandaag was het dus 2e pinksterdag en we hebben zo'n leuke dag gehad dat ik het even met jullie wilde delen.

's ochtends eerst in een nieuw grand cafe ontbeten met zijn 3en

mmmmmmmmmm lekker

thuis nog even in de tuin spelen

Van de nieuwe glijbaan

Toen naar het historisch museum waar de heks werd berecht

veroordeeld tot de watertest

snel wegwezen, je weet maar nooit

een inspannende dag

nog even met Opa in de tuin

\\

Nou dat was weer een gezellige geslaagde dag. En wat een prachtig weer was het vandaag toch. Hoe was jullie dag vandaag? Ben erg benieuwd naar foto's van jullie belevenissen

groetjes Linda

Hoi hoi,

heb nog geen foto's, maar ik heb vandaag mijn doel bereikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb vandaag mijn 5 km geleopen!!!!!!!!!! En dat geleerd in maar 11 weken!!
Was wel keiwarm, maar heb hem gelopen in ongeveer 35 minuten!
Dus ben keitrots op mezelf!

Rik is met zijn papa lekker gaan zwemmen! En die heeft het fabtastisch gehad!

Liefs Saskia

Lieve Saskia,

Wat super kei goed van je!!!!!!!!! Helemaal terecht dat je zo trots op jezelf bent. In oktober de halve marathon in Eindhoven??? Wij komen je dan aanmoedigen

groetjes Linda

Wij hebben ook een superdag gehad! Vanmorgen eerst lekker gezwommen met zijn drietjes. Zo leuk! Kyan voor het eerst met zijn zwembandjes, hij ging helemaal zelf!
Hij bleef keurig drijven en toen hij flink ging trappelen kwam hij ook gewoon vooruit, dat gezicht; één en al lach, geweldig!!
Vanmiddag even naar het tuincentrum geweest, mag ik ook altijd graag even neuzen. Kyan heeft alle isjes bewonderd en was helemaal enthousiast!

Geen foto's helaas, maar dan moet je me maar op mijn woord geloven...haha!

Ik vind dit jurkje trouwens wel hélemaal fantastisch, hij zit perfect gewoon!!

Groetjes Sas

dat ziet er uit als een gezellige dag! En wat een mooie jurk heeft Marissa aan, staat haar echt leuk.
Hier een lekkere dag in en vooral om het huis. 's Ochtends even naar wat bouwmarkten/tuincentrum om een parasol te kopen en daarna lekker in de tuin gaan zitten. Sarah heeft zicht heerlijk vermaakt met de zandbak, haar emmer met schelpen en het badje...wat wil je nog meer?

Deze foto is niet van vandaag, maar hier zie je wel de bewuste emmer waar ze haar schelpen in verzameld.
Ik zal binnenkort weer eens nieuwe foto's online zetten. Ik neem er genoeg dus keuze te over .

groetjes Tamar

Heey,

Wat ziet het er gezellig uit Linda.
Wij hebben ook een heerlijke dag gehad. Zijn naar het strand geweest.
Heb ook foto's maar die moet ik eerst nog op hyves zetten voordat ik ze hier kan plaatsen (pfff)

Verder valt het me op dat we toch een HEEL andere smaak hebben qua kleding voor onze meisjes. Vind het altijd grappig om van iedereen de foto's te zien en dan vooral te kijken wat de smaak van iedereen is.
Maar bij Marissa staan de jurkjes leuk en dat is het belangrijkste toch?

Groetjes Marianne

onze pinksterdag. Wat een heerlijk weer zeg!!!
Hier Anne-Sophie in de zee,
De foto daaronder: Onze schone slaper: Roderick.
De foto daaronder: Het uitzicht: strak blauwe lucht.
De onderste foto: mijn broertjes die ook mee waren.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan