2e poging... Ik ben er weer (even)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Hè wat balen zeg, heb ik net een heel berichtje getypt, en daarna op "plaats bericht"   geklikt maar staat het nergens!!! Grrr. Maar goed, dan doen we het nog maar eens!
Enige tijd geleden was ik hier ook af en toe te vinden omdat ik waarschijnlijk het PCO-syndroom zou hebben en daardoor moeilijker zwanger zou kunnen worden. Ik heb daarna een tijdje niet meer meegedaan omdat ik er even minder behoefte aan had, maar wilde jullie wel even laten weten hoe het mij is vergaan en vooral jullie een hart onder de riem steken.
14 november zou ik mijn menstruatie op moeten laten wekken en daarna met Clomid beginnen maar voordat ik dit deed moest ik eerst een zwangerschapstest doen (3 maanden overtijd inmiddels). Wat bleek? De test was positief!!! Ik heb nog drie keer een test gedaan, maar allemaal waren ze positief, dus ik was/ben echt zwanger! Bij de gyn bleek dat ik 6 weken zwanger was. Inmiddels is dit 12 weken en heb ik al 2 echo's gehad. Alles is goed.
Nu wilde ik toch niet zomaar overstappen naar een ander forum, voordat ik jullie dit had laten weten en voordat ik jullie allemaal heel erg veel sterkte en succes heb gewenst!!!! Ik hoop dat jullie mij allemaal snel volgen!!!! Veel liefs Cindy

hi cindy.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Nog een paar weken wachten en dan ga je het voelen!!!

gr
Marielle

Hoi Cindy,

Wta een enorm goed nieuws!!!!!! Ga lekker genieten van die roze wolk.
In ieder geval heel erg gefeliciteerd!

knuf Sjanneke

Hoi,

Wat een geweldig nieuws! En wat een verrassing! Geniet van alles wat komen gaat, groetjes Noortje

Terug
Bovenaan