2e poging

hoi,
ik ben nieuw op dit forum en het doet me ontzettend goed om te lezen dat ik niet de enige ben die de hele maand op scherp staat om alles in je lichaam te kunnen voelen.Het lijkt wel of je je zwanger denkt.Moet vandaag ongi worden en heb ook echt last van buikpijn en zo.Terwijl ik echt een beetje misselijk en moe ben geweest deze maand.Afwachten dus en anders nog maar een x proberen!
Maar ik blijf lekker dit forum bijhouden pept een beetje op.

Hi!
Om gek van te worden hè. Je denk dat je van alles voelt wat je nog niet eerder gevoelt hebt maar omdat je er eerder niet op gelet hebt weet je eigenlijk niet ofdat je het inderdaad niet eerder hebt gevoelt.

Klink heel ingewikkeld ;-)
en dat is het ook!

Maar je we voelen het allemaal dus dat scheelt. Hoe lang ben je al bezig?

Aan de 80 achter ja naam denk ik af te leiden dat je van mijn leeftijd bent (23/24?!?) Klopt dat?

Hoe lang ben je al bezig??

Ik ga deze maand beginnen.
Heb er vanmorgen ook een stuk over geschreven.

Nou misschien tot mails.

Greetzzz Bieb.

hoi allemaal dit is voor mij voor het eerst op deze site want ik zocht een beetje hoop ik ben al twee jaar ruim bezig maar ik weet dat ik pcos heb een hormoonstoring en dan moet ik door die molen heen van medicijnen en daar ben ik een beetje bang voor. zijn er hier die datzelfde probleem hebben? want er is toch wel een mogelijkheid dat je zo in verwachting raakt? ik ben heel onregelmatig ong. groetjes ann

Terug
Bovenaan