2e punctie gehad

Hallo dames,

Gisterochtend heb ik de 2e IVF punctie gehad.
En zo goed als de 1e ging, zo moeilijk en pijnlijk was de 2e.
Jeetje, wat een pijn heb ik nu gehad. Het prikken door de vagina wand ging al stugger, de eiblaasjes lagen er niet zo mooi voor, dus er is behoorlijk geduwd met het echoapparaat en de naald...
En dat aan beide kanten.
Direct na afloop nog echt effe bij moeten komen, terwijl ik de vorige keer direct kon aankleden en opstaan. Nu niet, ik werd misselijk en mijn hartslag daalde waardoor ik maar even achterover moest gaan liggen.
Waarschijnlijk ook mijn buikvlies geraakt was.
En dat heb ik geweten gister toen ik thuis kwam.

Ik liep hartstikke krom en zodra ik wat ging lopen kwam de pijn erg heftig terug. En ik was alleen thuis dus je moet af en toe wat pakken, eten/drinken en naar de toilet.
De extra paracetamol werkte ook niet meer, Om 18 uur was de pijn zo heftig dat ik dacht breng me maar terug naar het zkh. Maar er was nog Ibuprofen in huis. Die eerst ingenomen en na een uur kon ik weer wat zitten. Heb ik wat gegeten en goed geslapen vannacht.

Vanochtend voelde het al weer veel beter en nu kan ik gelukkig weer rustig aan lopen en wat rommelen in huis.

Verder ging het aanprikken zo moeilijk wat er eigenlijk niet echt het aantal eiblaasjes is geteld.
Niet alles was goed zichtbaar en volgens mij was ook niet alles even groot/rijp.
Maar de uitslag van het lab gaf 13 eicellen??!!!
Voor ons met een vraagteken omdat we ervan uit gaan dat niet alles even goed van kwaliteit zal zijn.

Als we donderdag niets horen worden we vrijdagmiddag terug verwacht voor een terugplaatsing.

Dus nu herstellen en afwachten...

Liefs Han

Jeetje wat een verhaal zeg... Pffff petje af.. Wat moeten we toch wat doorstaan op de weg naar een kindje!! Laat je lekker verwennen. Neem de rust en hopelijk is dit de laatste keer geweest en komt er straks een mooie goede sterke klomp cellen in je welke nog een hele poos blijft plakken (zo'n 9 maand)!!!

Succes!!!

jeetje meid wat heftig! Die buikpijn erna herken ik, dan loopt er vloeistof door de prikgaatjes in je buik en dat doet enooooorm veel pijn,mijn tip, paar dagen rustig aan doen, dan herstel je t snelste!

Spannend meid, hoop dat je een tp hebt!

gr Yosha

Pfff.... Wat een heftig verhaal....Gelukkig gaat het al ietsje beter met je, maar wat ben je sterk! Nu is het afwachten dan (alsof we dat nog niet genoeg doen!), wat ontzettend spannend!! Hopelijk krijgen jullie positief nieuws en heb je vrijdag een succesvolle terugplaatsing met een positief resultaat.

De duimen draaien weer rond!!!!

Liefs Anna

Petje af! Zoals de andere meiden al zeggen, wat moeten we veel doorstaan voor een wonder dat voor andere zo vanzelfsprekend of zelfs ongewenst is! Wat is het oneerlijk verdeeld in deze wereld!

Voor jou zit er deze keer vast een goede bij die het wel lekker vindt om 9 maanden in je warme buik rond te hangen!

Even rustig aan de komende dagen en je vast voorbereiden op de tp!

Liefs Daisy

Dank je wel voor alle jullie krachtige reacties!!
Ik hoop zo dat de kwaliteit van de embryo's deze keer beter is dan de vorige keer.

Verder voel ik mijn eierstokken nog goed, geen pijn, maar wel zwaar, vol gevoel.
Dus we doen het rustig aan.

Liefs Han

Terug
Bovenaan