2E RONDE: FOTOWEDSTRIJD "KLASSIEKER" t/m 30 -08

Hey Meiden!

Aangezien ik dus nog steeds niet alle foto's zie doe ik hem maar even helemaal opnieuw... Het is niet anders! Hebben wel gelijk meer mama's de kans om mee te doen weer! Sorry...

Ik heb vind ik zelf althans, weer een super thema bedacht, WHAHAH! Ik denk dat we allemaal wel "klassiekers" hebben in de kast. Of op de kast... Van die foto's waar je naar blijft kijken, od die telkens weer grappig zijn als je er naar kijkt, of blijven ontroeren. Ik weet dat Esmé een hele mooie aan de muur heeft thuis, of bv de hagelslag foto's van Thomas, de knuffeltjes bij Fabio in bed, het badderspectakel van Yöell, enz, enz...
Misschien leuk om er kort bij te zetten waarom deze foto nou Jullie klassieker is en waarschijnlijk op de bruiloft van onze kiddies nog tevoorschijn komt!   Succes allemaal weer!

Kus, Marieke

Kus, marieke

hallo hallo , in ben een erg dikke boef, straal ik dat ook uit???

ik vind deze zo geweldig, precies zoals ze is.... sweet en een tikkie ondeugend hihi

heb wel stiekem een andere foto genomen dan vorige keer, want deze vind ik toch wat meer passen bij het thema...
groetjes sandra

Oh ik kan meedoen! Na al dat gedoe met hyves. Dit vind ik een van mijn liefste,schattigste foto van Thomas. Pas 1 dag oud en klaar om naar huis te gaan. Papa heeft m voor het eerst aangekleed!

Oh krijg zo weer heimwee!
Liefs Esther en Thomas

Kian zat hier voor het eerst bij pappa op de nek, en hij schaterde het uit van het lachen! Als ik weer aan dat geluid denk moet ik zelf steeds ook weer lachen. Wat een geluk in mijn leven met deze twee mannen!

Liefs Nelleke en Kian

O jippie, nou kan ik toch nog meedoen!
Deze foto is een van mijn all-time favorieten, ik vind hem geweldig... Hier was Isis ongeveer een half jaartje oud en was haar grootste hobby "lipje zuigen" (de foto spreekt voor zich...)

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Terug
Bovenaan