2e ronde IUI

hallo meiden,

deze week 2x een echo omdat de eiblaasjes nog niet groot genoeg waren. vorige maand 1(iui niet gelukt) deze maand 2. ik was zo klaar met dat gespuit elke dag......maar ja het is voor een goed natuurlijk.
vanochtend zijn we naar het ziekenhuis geweest voor de inseminatie.
nu weer 2 weken wachten en proberen er niet te veel aan te denken.........

yeah right......

xxxxx

Sterkte! Probeer voor jezelf wat afleiding te zoeken.
Ja, ik weet het .... makkelijker gezegd dan gedaan... Pfff... Nou ja, in ieder geval succes en hoop dat je volgende ongi nog heeeeeeeel lang op zich laat wachten! Minimaal een maand of 9!

Succes!

I know is super spannend! I have been there..... Zijn er deze week achter gekomen dat we in verwachting zijn van een tweeling....

Ga voor je duimen!

heyhey, ik wilde je alleen even een beetje steunen vanwege de eerste mislukte iui, het is namelijk Zeker de moeite waard om door te gaan, bij mij is het iets sneller gegaan, de eerste behandeling.. het is erg pril nog, ik ben 3 dagen overtijd.. Dus hopelijk gaat het goed, Dus de iui werkt wel! sterkte en hopelijk is het voor jouw volgende maand raak!

mamakim

Spannend, meis. Ik wacht met je mee! Aankomend weekend is m'n NOD van m'n eerste IUI. Heb de spuiten voor de volgende ronde alweer klaar liggen.... Ga uit van een ongi, hopelijk valt het dan mee.

Veel succes en sterkte in ieder geval!

Liefs Anna

Terug
Bovenaan