2e ronde prikken

Quinn heeft donderdag zn 2e ronde prikken gehad. Hij hield zich deze keer bijzonder goed, even huilen toen hij de prikken kreeg en daarna was het goed. En lekker veel geslapen daarna. Hij was nu 67 cm en 7225 gram. Best lang voor zijn leeftijd volgens mij, hij is 13 weken. Hoe is het bij jullie allemaal? Oh ja en geven jullie al een papfles bij de laatste voeding en zo ja welke speen gebruiken jullie? Heb het gister voor het eerst geprobeerd met een speen M van difrax en meneer kreeg er na 60 cc niks meer uit (heb het zelf ook ff geprobeerd en moest er zelf ook moeite voor doen) Heb daarom maar een gedeelte met een lepeltje gegeven maar dat was nog niet echt een succes:) Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs

Hoi,

Hier gingen de tweede prikjes een stuk beter. ze was er minder ziek van.

Amy is nu 14 weken. ze is 64 cm lang en weegt 6670 gram.

Ik geef nog geen pap fles. ze is nog geen 4 maandjes dus hun darmpjes zijn daar nog niet geschikt voor. Als je het wel wil proberen moet je de speen maat L pakken dit is een pap speen.

Zou het wel goed in de gaten houden dat hij er geen krampjes van krijgt want dan is hij der echt nog niet aan toe.

succes ermee.

grooetjes Renske

Mijn zoon is nu 16 weken, is 60 cm en 5380 gram, maar wel goed gegroeit volgens zijn eigen groeilijn.

Prikjes gingen bij mijn zoon dit keer minder goed... Bij het krijgen inderdaad heel even gehuild en verder niets, alleen heeft hij er een flinke reactie op gekregen met Temp van 38,5 en heel moe, jegelig, heel erg zielig, maar gelukkig na 1,5 dag weer veel beter.

Ik geef volledig borstvoeding, en nog geen pap, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Lizzy is nu 16 weken en ze weegt 5550 gram en ze 60 cm.
Ze zit onder het gemiddelde met haar gewicht.
De 2de prikjes heeft ze afgelopen donderdag gehad wel veel gehuild bij de prikjes en ze had 39 graden koorts van de prikjes.
Hier nog geen papfles..ze is pas 3,5 maand en ze krijgt speciale voeding voor haar reflux dus dat nog niet.
Gister een paar hapjes fruithap geprobeerd maar dat was nog geen succes heel veel last van haar reflux had erna.
Maar vanochtend was ze alweer vrolijk na haar flesje.
Het gaat nu zo goed met Lizzy/
Dus daar zullen we wel mee moeten wachten van de kinderarts met geven totdat ze 6 maanden is waarschijnlijk met fruithap.

Liefs

Ons meisje is nu 16 weken, weegt 5200 gram en is 61 cm. Van haar spuitjes is ze goed ziek geweest, krijsen, 38,3. Sinds een paar dagen pap uit de fles met de L speen van Difrax. Ook moet groentehapjes begonnen, echter het lepeltje snapt ze nog niet...

Terug
Bovenaan