2e ronde!

Hallo,

Vanochtend moest ik met Jorn naar het cb. om kwart over 10 moest ik er zijn, sta ik om 10 uur voor een dichte deur. bellen ze om 10 over 10 of ik ff naar surhuisterveen kon komen, want er was een begravenis en dus was het cb in harkema niet vrij. kon ik dus helemaal naar Surhuisterveen klootzakken........ nah jah....

Jorn werd gemeten en gewogen mannetje is nu;

- 63 cm lang
- weegt 6790 gram
- hoofd is 41,2

Daarna werd ie gecheckt door de verpleegkundige... ze legde meneertje op zijn buik. en daar ging ie bijna helemaal zelf rollen naar zijn rug. hij had alleen nog een klein beetje hulp nodig. maar ik was natuurlijk apetrots. en zij ook... hij doet het erg goed. en is fysiek erg sterk. hihi :D En toen........... toen gaf ze hem 2 hele dikke prikken.... arm mannetje bij beide moest ie erg hard huilen. maar gelukkig was ie zo weer blij. hele dag is ie verder lekker vrolijk geweest.

ff wat anders.... :D Jorn heeft vrijdag 1 juli zijn eerste groentehapje gegeten. op het menu stond doperwtjes.... dan denk je, jah nu gaan we vieze bekken trekken......... maar neeh hoor... mijn kleine brulaapje is ook een echt smulaapje. Lachend werkte hij een paar hapjes naar binnen... en zondag deed ie zelfs van te voren zijn mond open en kwam al voorover voor een hapje hahah :D zow grappig!
Gister ook ff klein blokje om geweest op de fiets. met de maxicosi houder achterop. erg stabiel en veilig. morgen word het mooi weer en dan gaan we de echte test maar ff aan! :D zal alex vragen foto te maken... zet ik die op hyves!

Kleine man doet het goed!!! ik ben trots!

Fijn dat je mannetje het zo goed doet,
Ik moest vandaag met Joel ook naar cb,
hij was
- 62,3 cm lang,
- 6380 gram
- hoofdje was 42 cm.

Hier ging ook alles goed, hij had zn prikjes vorige week maandag tussendoor gehad zodat hij nog voor we op vakantie gaan zn 3e prikjes kan hebben.
Hij heeft er gelukkig helemaal geen last van gehad.
Vandaag dus vrolijk lachen naar de arts, en hihi wat was mama trots!

Liefs Marina

Leuk dat je hem mee op de fiets kan nemen! En makkelijk natuurlijk ook. Gaan de groentehapjes er nog steeds goed in? Leuk, hè, als ze dat lekker weghappen?!

Terug
Bovenaan